8/4/09

ΞΟΥ ΞΟΥ ΞΕΠΑΡΕΟΥ

Τον Καραμανλή δεν τον ενοχλούν οι πληρωμένοι εκτελεστές που αλωνίζουν, δεν τον ενοχλούν οι μπουκαδόροι που σφάζουν σαν τραγιά όποιον γεροντάκο τους αντισταθεί, δεν τον ενοχλούν οι ένοπλοι ληστές που χτυπάνε ψιλικατζίδικα, βενζινάδικα, προπατζίδικα και γαζώνουν όποιον τους σταβοκοιτάξει, δεν τον ενοχλούν οι βρώμες που βγαίνουν καθημερινά γιά υπουργούς και συνεργάτες του, τον ενοχλούν οι κουκουλοφόροι.

Εμένα κύριε Καραμανλή προσωπικά με ενοχλείς εσύ. Με ενοχλείς και με φοβίζεις. Και στο κάτω κάτω από κουκουλοφόρο το μόνο που μπορώ να πάθω, το πολύ-πολύ, είναι να φάω καμιά κονσέρβα τζάμπα από ντου σε σουπερμάρκετ.

Από σένα κύριε Καραμανλή δεν έχω δει κανένα καλό τόσα χρόνια. Με ενοχλείς και με φοβίζεις, γιά μένα, εσύ είσαι ο επικίνδυνος όχι ο κουκολοφόρος.

12 ΜΙΛΗΣΑΝ:

gnostosagnostos 8 Απριλίου 2009 στις 10:12 μ.μ.  

και να σκεφτεις οτι εινα μια απλη μαριονετα....
χοντρη μαριονετα αλλα μαριονετα

Tyler Durden 9 Απριλίου 2009 στις 11:27 π.μ.  

Και στο κάτω κάτω από κουκουλοφόρο το μόνο που μπορώ να πάθω, το πολύ-πολύ, είναι να φάω καμιά κονσέρβα τζάμπα από ντου σε σουπερμάρκετ.

πολύ μεγάλη κουβέντα! καλημερα!

Basilis4 9 Απριλίου 2009 στις 4:16 μ.μ.  

Έτσι..και χειρότερα..Οσα χρόνια θυμάμαι τούς Έλληνες πολιτικούς,ποτέ δεν έκαναν ενα γαμιμένο καλό σε αυτόν τον έρμο τόπο..Δεν δίνουν ούτε ξεροκόμματο..Ολα για πάρτη τους..

Ανώνυμος 10 Απριλίου 2009 στις 1:26 π.μ.  

ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΠΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΝΕ ΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΩΡΗ ΣΚΑΤΟΜΕΝΗ ΚΩΛΟΤΡΙΧΑ

ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΣΟΥ ΒΑΛΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΝΣΕΡΒΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ .....

Asshair Stylist 10 Απριλίου 2009 στις 2:48 μ.μ.  

Θέλω, λοιπόν, να είμαι ξεκάθαρος: Παρόμοια γεγονότα δεν μπορεί να ξανασυμβούν. Είμαστε έτοιμοι και αποφασισμένοι να αντιμετωπίσουμε κάθε παρόμοιο ενδεχόμενο. Η απόφασή μας είναι δεδομένη. Μας δίνει δύναμη η κοινωνία που δεν ανέχεται κανένα άλλοθι σε φαινόμενα βίας. Θέλω σ’ αυτό να είμαι σαφής: Πιστεύω στο μέτρο. Σε συνετές πολιτικές. Αλλά και σε αποτελεσματικές δράσεις για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των πολιτών. Απέναντι στη βία, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, δεν χωρούν ημίμετρα. Δεν νοούνται ισορροπίες. Δεν υπάρχουν συμβιβασμοί.

alterego 10 Απριλίου 2009 στις 5:39 μ.μ.  

Αυτο το παραμυθι οτι ολα τα σπανε οι αναρχικοι δεν θα τελειωσει ποτε;

Ανώνυμος 10 Απριλίου 2009 στις 9:43 μ.μ.  

Oi Αναρχικοι το μονο που μας ¨σπάνε¨ ειναι τα αρχίδια μας ...

alterego 11 Απριλίου 2009 στις 10:52 π.μ.  

Γιατι βρε ανωνυμε δεν βγαζεις την κουκουλα;

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 12:03 π.μ.  

Ανώνυμε (εσύ που πόσταρες στις 10 Απρίλιος 2009 1:26 πμ), ανώνυμος είμαι και εγω αλλά δεν ξεστομίζω ότι μλκ μου έρθει στο μυαλό χωρίς να την δικαιολογήσω. Οι κουκουλοφόροι ανώνυμε μλκ θέλω να πιστεύω ότι δεν βγήκαν στον δρόμο χωρίς να υπάρχει λόγος.

Ανώνυμος 17 Μαΐου 2009 στις 12:55 μ.μ.  

ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΦΙΛΟΙ.ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΠΟΨΗ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ.ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ.ΣΤΕΙΛΤΕ ΤΟΥΣ ΡΕΕΕΕ!!!

Ανώνυμος 7 Δεκεμβρίου 2011 στις 2:13 π.μ.  

Ο Καραμανλησ σας μαρανε,προοδευτικαντες δεν κοιτατε τα χαλια σας....

Katerina Kaskantiri 1 Μαΐου 2014 στις 6:22 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP