5/4/09

ΜΠΑΡΑΚΜΑΝΛΗΣ

Όπως θα είδατε εχθές εγκαινιάσαμε και το Κωλότριχες Channel στο youtube με ένα video υπερπαραγωγή το οποίο στήθηκε με τη βοήθεια του Windows Movie Maker, τη φωτό ενός Porche Cayenne και την ηχογράφηση της αφήγησης από ένα κινητό Nokia. Η αφήγηση έγινε με τη μία, χωρίς κείμενο, ότι δηλαδή μου ήρθε στο κεφάλι εκείνη την ταύτη στιγμή. Αναμείνατε και νέα videa τώρα που πήρα το κολάι. Μπείτε στο κανάλι είναι ρηχά, έχει ωραίο μουσταρδί χρώμα, έχει και γονδολιέρη να σας πάει τσάρκα.

Είδα και τον Καραμανλή εχτές να ζητιανεύει συναντήσεις στο περιθώριο της συνόδου του ΝΑΤΟ, έπιασε πρώτα την Μέρκελ από το πόδι, της έβγαλε το τακούνι, εκείνη τραβιότανε, μετά την έπιασε από το καλτσόν του έσκασε μιά κλωτσιά στα δόντια, εκείνος επέμενε, τις έλεγε "σε παρακαλώ Αγγέλα μου κάτσε λιγάκι να τα πούμε, να με δούνε στην Ελλάδα ότι είμαι ακούραστος και υπολογίσιμος ηγέτης", "ούρτ από δω, ράους, φορμπίτεν" του έλεγε αυτή και τραβιότανε, τις έβγαλε το καλτσόν, έμεινε αυτή με την κυλότα, λυποθήμησε από την ταραχή της και την κυτταρίτιδα της που ξεχύθηκε στο πάτωμα και σε κοινή θέα, πέσανε πάνω του οι σωματοφύλακες της και τονε σαπίσανε στο ξύλο.

Μετά έπιασε τον Ομπάμα την ώρα που πήγαινε γιά κατούρημα, "κάτσε κάτω να μιλήσουμε ρε σερπατίνα, μούσκαρε, κατσικανιάρη τραγί" του είπε, "βγάλτε τον έξω να κατουρήσω θα μου φύγουνε" είπε ο Μπάρακ, "εντάξει, τέλος, θα κάτσω εδώ ήσυχος, φρόνιμος, να τα πούμε λιγάκι, να μου βγάλουνε δυό-τρεις φωτογραφίες να δείξω ακούραστος, άκοπος, αβασάνιστος και αβάδιστος", "έλα τον πούλο από δω, κατουριέμαι σου λέω" του είπε ο πρέζιντεντ, "θα κάτσουμε εδώ λιγάκι, κιχ δε θα βγάλω σου λέω, μιά συναντησούλα, να με πεις φίλο σου, ότι χάρηκες, τέλος, τέλος, λιγάκι μισή ωρίτσα και μετά κατουράς".

Με τα πολλά αναγκάστηκε ο Ομπάμα να δεχτεί, στήσανε ένα μπλε κοντραπλακέ έξω από τις τουαλέτες, ένα τραπεζάκι από την καντίνα με δυό καρέκλες από γύφτο αλσατό, δυό γλάστρες, δυό σημαίες και όξω από την πόρτα. Μόλις τελειώσανε έφυγε σφαίρα ο Μπάρακ για την τουαλέτα αμόλυσε και μιά κλανιά, του φύγανε και μερικά κάτουρα από το κλανίδι, τα μάζεψε ο δικός μας να τα φέρει ως απόδειξη της φιλίας, τα έβαλε και σε ένα πλαστικό μπουκαλάκι που είχε από την Παναγιά την Χρυσοβαλάντου.

Τέλος πάντων μετά αφού τον φτύνανε όλοι πήγε και έπιασε τον Πρόεδρο της Ζουαζιλάνδης που πέρναγε τυχαία από κει και τον παρακάλεσε γιά μιά συνάντηση "δεν μπορώ" του είπε "πετάω γιά Μπαμπάνε σε μισή ώρα, πως είπες την χώρα ? Ελλάδα ? θα σε έχω υπόψη μου, άσε βιογραφικό στη γραμματέα μου, Καραμανλής είπες ? Μιά Νατάσα Καραμανλή που χειρούργησε αιμοροίδες τη μάνα μου τι την έχεις ?".

5 ΜΙΛΗΣΑΝ:

gnostosagnostos 5 Απριλίου 2009 στις 10:29 μ.μ.  

χεσμενη!

delfinoula 5 Απριλίου 2009 στις 11:28 μ.μ.  

αχαχαχα

Σε καλό σου...

αχαχαχα

Έλιωσα...

Artanis 9 Απριλίου 2009 στις 7:52 π.μ.  

Χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα,χα, είσαι άπαιχτος!!!

Ανώνυμος 13 Απριλίου 2009 στις 2:01 μ.μ.  

Μια διορθωση: Η συναντηση Ομπαμα- Καραμανλη εγινε ΜΕΣΑ στην τουαλετα, γιατι, οπως βλεπουμε και στην φωτογραφια, ο δικος μας ειναι που σφιγγεται, επειδη περιδρομιασε στο τραπεζωμα των ηγετων και τον επιασε διαρροια. Ο Ομπαμα δεν ηθελε να του μιλησει, αφενος επειδη δεν ειχε καν χρονο (λογικο, ειχαν πεσει ολοι πανω του για γλειψιμο), αφετερου, επειδη ο Κωστακης αφησε κλανιες και βρωμισε ολο το κτηριο. Τελικα τα ειπαν μονο για δυο λεπτα, γιατι ο Κωστακης δεν βαστιοταν αλλο. Παλι καλα που δεν γεμισε το σωβρακο του...

Katerina Kaskantiri 1 Μαΐου 2014 στις 6:23 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP