29/3/09

ΦΙΑΣΚΟ


Μεγάλο φιάσκο το χθεσινοβραδινό. Δεν χαίρομαι όμως. Λυπάμαι. Έχω πέσει σχεδόν σε κατάθλιψη. Η ζωή συνεχίζεται με ανοιχτά ή με σβηστά φώτα δεν έχει σημασία. Βλέπω τα παιδιά μου που τρέχουνε αμέριμνα στην αυλή της γιαγιάς και κάτι μου πλακώνει το στήθος.

Σε τι σκατά κόσμο τα φέραμε ? Φοβάμαι. Γιά πρώτη φορά στη ζωή μου νοιώθω τέτοιο φόβο. Τρόμο. Όσο μεγαλώνουν αυτό τόσο μεγαλώνει αυτός ο φόβος μέσα μου. Είναι κι αυτή η κωλοσυννεφιά ... Πάλι θα βρέξει.

Η πορεία του καθενός μας είναι μοναχική. Μία ευθεία γραμμή. Χιλιάδες, εκατομμύρια παράλληλες γραμμμές που δεν πρόκειται να συναντηθούν ποτέ. Αφόρητο να μη ξέρεις από που ξεκίνησες και που θα καταλήξεις.

Όσα φώτα και να σβήσεις δεν σώνεται η κατάσταση. Θα ταμπουρωθώ μέσα στο σπιτάκι μου, αυτό μόνο μπορώ να προστατεύσω, δεν ξέρω καν αν μπορώ να το σώσω, θα φυλάξω την οικογένεια μου, δεν μπορώ παραπάνω, με καταλαβαίνεις έτσι ?

11 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Turdus Merula 29 Μαρτίου 2009 στις 9:16 μ.μ.  

...αν δεν "τσουβάλιαζες" τα πράγματα,...πολύ καλά τα είπες...

dsquared 29 Μαρτίου 2009 στις 10:17 μ.μ.  

malaka mou an imoun str8 den tha ekana pote pedia.. tha ta lipomoun kai go na ta fero na zisoun mesa sta skata.. ektos an ksekoumpizomoun se kana politismeno meros..
DAN

tsaousa 29 Μαρτίου 2009 στις 10:42 μ.μ.  

DAN εγώ που είμαι straight έχω αποφασίσει να μην κάνω. Θεωρώ ανευθυνότητα να φέρνεις παιδιά σε αυτόν τον κόσμο.
Μην προσβληθούν όσοι έχουν παιδιά, καταλαβαίνω τους λόγους που τα απέκτησαν, δεν περιμένω να το βλέπω όλοι όπως εγώ.

(πάντως DAN δεν θεωρώ σημαντικό λόγο να μην κάνει παιδιά κάποιος επειδή είναι gay, ειδικά η γυναίκα.)

Basilis4 30 Μαρτίου 2009 στις 11:06 π.μ.  

Ερχόμαστε απο το Σκοτεινό Τίποτα..
και Καταλήγουμε στο Σκοτεινό Τίποτα..
Το μεταξύ Φωτεινό διάστημα αποκαλούμε Ζωη..
Νίκος Καζαντζάκης/Ασκητική

tsaousa 30 Μαρτίου 2009 στις 3:54 μ.μ.  

Basilis4 και το φωτεινό ενδιάμεσο , φροντίζουν να μας το γαμήσουν.

Basilis4 30 Μαρτίου 2009 στις 5:13 μ.μ.  

Οσο μπορούν "καλύτερα"..Πότε θα ξυπνήσει ο κόσμος να αρχίσει να τούς στέλνει στον Διάολο έναν-έναν..?

Ωκεανός 31 Μαρτίου 2009 στις 2:05 μ.μ.  

Συμφωνώ απόλυτα tsaousa.Μια φορά και εναν καιρό ηταν ευτυχία να κάνεις παιδιά γιατί η ζωή ηταν απλή και όμορφη οσο δύσκολη και αν ήταν.Τώρα είναι απλά χάλια και δεν υπάρχει φως στο τούνελ.

tiktos 31 Μαρτίου 2009 στις 2:59 μ.μ.  

Μιά φορά και έναν καιρό άφηνες καιτο κλειδί στην εξώπορτα νοιαζόσουν και για το γείτονα.Αλλά και τότε τα ίδια σκατά ήταν.Ο κόσμος αρχίζει να καταλαβαίνει τι γίνεται γύρω του.Αλλά εκεί που αρχίζει να κατανοεί του στήνουν πάλι άλλο κόλπο, έτσιγια να μας κρατάνε από τα αρχίδια. Οσο για τα παιδιά,τι να πεί κανείς.

evantik 1 Απριλίου 2009 στις 11:21 μ.μ.  

Mήπως κάνεις κάποιο λάθος,οι ζωές μας δεν είναι παράλληλες ευθείες που δεν συναντιούνται ποτέ,ίσα ίσα είναι καμπύλες που περιπλέκονται με άλλες και όλες μαζί φτιάχνουν κάτι υπέροχο και μοναδικό που ο ανθρώπινος νους δεν το πιάνει!

evantik 1 Απριλίου 2009 στις 11:29 μ.μ.  

Η ζωή γύρο μας έχει πολύ φως,αρκεί μόνο ο καθένας απο εμάς να το βρεί και να το ακολουθήσει και αν ακόμα μπεί στο σκοτάδι πάλι θα βρεί το φως,αν το φως προβάλει εμπρός του.

gnostosagnostos 2 Απριλίου 2009 στις 8:46 μ.μ.  

αν δεν κανουμε παιδια, να τους δωσουμε ΕΜΕΙΣ τα εφοδια για το πως θα αλλαξουν αυτον τον γαμωκοσμο που ζουμε δυστηχως ετσι θα μεινει...

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP