21/3/09

ΣΤΙΣ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 20:30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΦΩΤΑ, ΑΝΑΠΤΗΡΕΣ, ΤΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΦΑΚΟΥΣ

Τι έγινε λέει ??? Η Ελλάδα πρώτη σε συμμετοχή σε αυτή την απίστευτη παπαριά του να σβήσουμε τα φώτα γιά μιά ώρα ????

Οι Κωλότριχες θα ξεπλύνουν την ντροπή και θα σώσουν το κύρος του έλληνα διοργανώνοντας την αντίστοιχη ημερομηνία και ώρα (28 Μαρτίου 2009 στς 20:30) εκδήλωση αντίδρασης ενάντια στην ανέξοδη μαλακία και της τακτικής του κλασίματος των αρχιδιών με φλώρικες ενέργειες που δημιουργούν στους καταστροφείς του περιβάλλοντος χασμουρητά και ξύσιμο των γεννητικών τους οργάνων.

ΟΛΟΙ ΛΟΙΠΟΝ ΣΤΙΣ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ ΣΤΙΣ 20:30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΣΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΜΑΣ ΟΤΙ ΦΩΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ, ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ, ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ, ΑΙΡΚΟΝΤΙΣΙΑ, ΚΟΥΖΙΝΕΣ, ΠΛΥΝΤΗΡΙΑ, ΤΟΣΤΙΕΡΕΣ, ΑΝΑΠΤΗΡΕΣ, ΤΖΑΚΙΑ, ΤΟΥΡΤΕΣ ΓΕΝΝΕΘΛΙΩΝ, ΚΑΦΕΤΙΕΡΕΣ, ΕΚΤΥΠΩΤΕΣ, ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ, ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ, ΘΕΡΜΟΣΙΦΩΝΕΣ, ΦΩΤΑ ΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΑΛΑΡΜ, ΜΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΣΚΑΛΕΣ. ΑΝΑΒΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΑΣ (ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΟ ΕΞΑΜΗΝΟ).

Δηλώστε συμμετοχή στα σχόλια και στο facebook http://www.facebook.com/group.php?gid=58233734599 , να γίνει η νύχτα μέρα.

5 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 22 Μαρτίου 2009 στις 2:20 μ.μ.  

ΜΑΖΙ σου !! συμφωνώ και αναδημοσιεύω !!!

Ανώνυμος 25 Μαρτίου 2009 στις 10:53 π.μ.  

Και τα χριστουγεννιατικα απο το παταρι !!!

Ανώνυμος 25 Μαρτίου 2009 στις 1:04 μ.μ.  

Ρε εγκάθετοι πάτε καλά; δεν έχετε καταλάβει ότι στις 28 κάποιοι έχουν ραντεβού με την ευαισθησία γιά το περιβάλλον; δηλαδή τώρα που πάει να γίνει μία πρωτοβουλία προς την σωστή κατεύθυνση εσείς χαβαλεδιάζετε; μήπως είστε πράκτορες; εντάξει, από αυτά τα μικρά συμβολικά ξεκινάνε όλα! Άντε ρε, θα χάσουμε την τόσο σημαντική πρωτιά με τις βλακείες σας. Και την έχουμε τόσο ανάγκη, ρε γαμότο. Επίσης το ηχηρό μήνυμα που θα δωθεί δεν σας ενδιαφέρει; ού ρε διάολοι, ού ρε 666!

Τα έχω πει και αλλού μην το κουράζω άλλο...ΣΥΜΒΟΛΙΚΑ ΛΟΙΠΟΝ:

ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΤΑ ΦΩΤΑ (ΕΙΔΙΚΑ ΤΟΥ ΜΠΑΛΚΟΝΙΟΥ) - ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΡΟΪΔΑ...και παράλληλα μπορεί να παίζει και μουσική γιά ξεκάρφωμα!

Βλέπω να εξελίσεται εμφύλιος γιά αυτό το θέμα. Θα μπινελικωνόμαστε από τα μπαλκόνια.
- Κλείσε τα φώτα ρε φίλε, να σώσουμε τον πλανήτη!
- Ρε άντε γαμήσου έχω καλεσμένους!

Κάποιοι νομίζουν ότι στα σοβαρά μία ώρα μετά θα υπάρχει ένας άλλος πλανήτης και καινούργιοι άνθρωποι!

...ο βλάκας που με παρακολουθεί τόσο καιρό σε κάθε blog άραγε θα εμφανιστεί και εδώ; μέγα μυστήριο!

Ανώνυμος 29 Μαρτίου 2012 στις 12:46 μ.μ.  

χαχαχαχαχα

Κατερίνα Κασκαντίρη 1 Μαΐου 2014 στις 6:32 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP