22/3/09

ΣΤΙΣ 28 ΜΑΡΤΙΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΑΛΛΑ Η ΩΡΑ ΤΟΥ ΜΑΛΑΚΑ

Σε έβαλε να σκάβεις και να φυτεύεις δέντρα τζάμπα, σαν το μαλάκα, μιά δουλειά που έπρεπε και ώφειλε να κάνει το κράτος.

Σε βάζει να ψηφίζεις γιά τον μεγαλύτερο έλληνα μέσα από ένα ετερόκλητο συνοθύλευμα ανθρώπων με μιά διαδικασία χειρότερη και από το χειρότερο ριάλιτυ.

Σου δημιούργησε άγχος γιά το νερό που πίνεις και καταναλώνεις, λες και δεν το πληρώνεις, λες και φταις εσύ γιά τη λειψυδρία και όχι οι μεγάλες βιομηχανίες, και το κράτος που δεν βρίσκει εναλλακτικές λύσεις όπως πχ η αφαλάτωση και το λουκέτο στις πισίνες των σελέμπριτις.

Σε έβαλε να παίζεις μπουνιές γιά να πάρεις μιά κωλολάμπα και να γίνεσαι ξεφτίλα γιά να κάνει διαφήμιση στη PHILIPS με το πρόσχημα της εξοικονόμισης ενέργειας.

Παριστάνει το σωτήρα της Βοιωτίας και κόπτεται γιά τη ρύπανση του Ασωπού, τώρα κατόπιν εορτής, λες και τόσα χρόνια δεν ήξερε ότι γίνονταν της πουτάνας από τις βιομηχανίες που ρίχνουν τα σκατά τους στο έδαφος αντί να τα επεξεργάζονται. Τώρα που το έγκλημα έχει ολοκληρωθεί, τώρα που ο καρκίνος θερίζει τα Οινόφυτα και το Σχηματάρι. Τώρα ξύπνησε ο ΣΚΑΙ.

Στις 28 Μαρτίου στις 20:30 το βράδυ ανάβουμε στο σπίτι μας όλα τα φώτα (ακόμη κι αυτά από το αυτοκίνητο) και λέμε στον ΣΚΑΙ :

ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΜΑΛΑΚΑΣ, ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΠΡΟΒΑΤΟ !!!

http://www.facebook.com/group.php?gid=58233734599

3 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 22 Μαρτίου 2009 στις 11:07 μ.μ.  

ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΕΠΑΥΞΑΝΩ!

Έχω ασχοληθεί κι εγώ με τα εν λόγω καραγκιοζηλίκια:

ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΑΝΩ ΜΑΣ!
http://apergospastis.pblogs.gr/2008/04/xediantropa-rihnoyn-tis-efthynes-gia-to-periballon-panw-mas.html

''Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ'': ΧΑΪΒΑΝΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΕΝΩΘΕΙΤΕ!
http://apergospastis.pblogs.gr/2008/03/h-wra-ths-ghs-ha-bania-toy-kosmoy-enwtheite.html

GREENPEACE KAI WWF: ΜΕΓΑΛΕΣ ΑΠΑΤΕΣ!
http://apergospastis.pblogs.gr/2008/03/greenpeace-kai-wwf-megales-apates.html

Ανώνυμος 25 Μαρτίου 2009 στις 1:16 μ.μ.  

Ο τίτλος σου τα λέει όλα. Αγωνισταράδες και υποψήφιοι ευαίσθητοι κάντε ένα διάλλειμα γιά κιτ-κατ στις 28 του μήνα, γιά μία ώρα μόνο έτσι;
Στον παγκόσμιο διαγωνισμό παπαριάς χαλαρά είμαστε πρώτοι.

Το πράγμα αρχίζει και έχει τρελό γέλιο. Αυτά που γίνονται σε αυτή την χώρα με τις αντιφάσεις της προκαλούν αυθόρμητο γέλωτα και μία έντονη επιθύμια διά τεντυμποϊσμόν (ρίψεις γιαουρτιού κλπ)
Έλεος ρε καραγκιοζάκια.

Κατερίνα Κασκαντίρη 1 Μαΐου 2014 στις 6:33 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP