13/11/08

ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΕΣ ΣΕΡΒΙΕΤΕΣ

Δράττομαι της ευκαιρίας που μου δίνει αυτό εδώ το post να σας πω ότι το ιστολόγιο έχει πέσει τον τελευταίο καιρό σε μιά μούχλα, σε μιά σαπίλα, σε μιά αδράνεια και σε μιά λακούβα στην Πειραιώς.

Και επειδή το ιστολόγιο δεν γράφεται αυτόματα από μόνο του, εγώ είμαι η αιτία φίλες και φίλοι μου, κυρίες και κύριοι και αγαπητά μου παιδιά, εγώ φταίω και το συγγραφικό αδιέξοδο στο οποίο έχω περιέλθει εσχάτως.

Είμαι αισιόδοξος όμως, πιστεύω ότι σε ανύποπτο χρόνο η έμπνευση θα ξανάρθει και όλοι σας θα δείτε ξανά, ένα post βγαλμένο από τα παλιά και από ταινία τρόμου. Χρειάζεται υπομονή, καρτερικότητα, νηστεία, προσευχή, γαμήση, στρατιωτικό περίπατο και όλα θα φτιάξουν.

Ας τα αφήσουμε όμως αυτά και ας έρθουμε στην καυτή επικαιρότητα. Κρίση φίλοι μου, κρίση με πιάνει κρίση, μαζί μου πως την έχεις δει, εγώ δεν είμαι αντικείμενο γιά χρήση. Ο ποιητής Μακρόπουλος θέλει να πει ότι ότι το χρηματοπιστωτικό σύστημα αντιμετωπίζει κρίση κι εμείς έχουμε λαλήσει σαν τον Γιώργο Κωνσταντίνου όταν είδε τον ποιητή Φανφάρα να απαγγέλει τα μαύρα κοράκια.

Έτσι λοιπόν όλοι μας ξύνουμε ολημερίς το κεφάλι μας και τα παπάρια μας μπας και μας κατέβει καμιά καλή ιδέα η οποία θα μας ξελασπώσει οικονομικά. Μιά τέτοια ιδέα μου κατέβηκε εχτές σφοντύλι και σύντομα θα την βάλω σε εφαρμογή : Εμπόριο μεταχειρισμένων σερβιετών !

Θα αγοράζω σε τιμή ξεφτίλα ματωμένες σερβιέτες και θα τις μεταπουλώ σε γυναίκες οι οποίες θέλουν να αποφύγουν την ερωτική επαφή με τον σύζυγο τους. Θα παριστάνουν δηλαδή ότι έχουν τα ρούχα τους και άμα ο άντρας δεν πιστεύει θα σηκώνουνε τις φούστες και θα λένε "να αγάπη μου ορίστε, ένα μήνα τώρα δε λέει να μ' αφήσει η παλιοπερίοδος".

Γαμώ τις ιδέες, θα χεστώ στο χρήμα, ήδη έχω αρχίσει να οργανώνω δίκτυο πωλητών και έχω νοικιάσει εγκαταστάσεις 3.000 τμ.

Μεταχειρισμένες σερβιέτες ! Τι σκέφτηκα ο πούστης !

3 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 13 Νοεμβρίου 2008 στις 10:23 μ.μ.  

Τι "αδιεξοδο" και παπαριες μου αραδιαζεις ρε Δοκτωρα;;
YOU'RE BACK!Σε μια χαρα φορμα εισαι!
;)
Εγω στη θεση σου θα τρεχα να κατοχυρωσω την ιδεα(εκει που τις κατοχυρωνουν τελος παντω)γιατι την δημοσιευσες και δεν ειναι ωρα τωρα να σου φαει την ιδεα καμια πατασαβουρα τηλεφωνητρια που σε λιγο θα μεινει ανεργη...
;D

Makis 13 Νοεμβρίου 2008 στις 10:40 μ.μ.  

Kωλότριχα σε καταλαβαίνω και γω τα ίδια έχω πάθει...
όσο αφορά το γαμήσι σού'χω δύο καλά κομμάτια..μπες και ρίξε... να σού'ρθει η γαμημένη έμπνευση...
μη τα παρατάς..η χώρα σε χρειάζεται..
Μπες εδώ :http://sfinakia-filippos.blogspot.com/2008/11/super-exclusive-jeremy-clarkson-ouzo.html ...και βάρα στο ψαχνό...

Ανώνυμος 14 Νοεμβρίου 2008 στις 11:15 μ.μ.  

Φιλε κωλοτριχα,με την αφραγκια που με δερνη,αποφασισα να κανω αυτο που σκεφτομουν απο πολυ καιρο,να φτιαξω και εγω ενα ιστολογιο.Ομως οταν βλεπω το ζορι που τραβας για να γραψης κατι πετυχημενο,τι τυχη να εχω εγω ο αταλαντος.Σκεφτηκα λοιπον να φτιαξω ενα ιστολογιο που θα δινη συμβουλες σε θεματα κατασκευης σπιτιου κηπου μαγειρικης και θεματα γενικου ενδιαφεροντος . Τι λες θα εχω καποια τυχη η θα γινω πιο πολυ ρομπα απο οτι ειμαι;

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP