30/7/08

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΕ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ


Ο ΦΙΛΟΣ ΣΑΒΒΑΣ ΜΑΣ ΕΣΤΕΙΛΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΠΙΣΤΟΛΗ. ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΟΥ ΜΑΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕ ΟΛΟΥΣ :

Αγαπημένες ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ με λένε Σάββα και είμαι μόλις 27 ετών. Υδροχόος στο ζώδιο, μου αρέσει ο παστουρμάς το σκουός και τα σκανδιναβικά σταυρόλεξα τα εύκολα. Εδώ και καιρό αντιμετωπίζω ένα σοβαρό πρόβλημα που νομίζω ότι το blog σας είναι το μόνο που μπορεί να μου δώσει μιά λύση ίσως και δύο και τρείς. Έχω μιά έντονη κωλοτριχόπτωση σε συνδιασμό με πυτιρίδα. Κωλοπυτιρίδα δηλαδή. Έχω δοκιμάσει τα πάντα ούτε καν το KOLUTREX με έπιασε. Όταν πάω να αλλάξω σώβρακο είναι γεμάτο κωλότριχες και πυτιρίδα συν σκατά αποξηραμένα. Γιά τα σκατά θα αλλάξω κωλόχαρτο γιατί παίρνω ένα φτηνό από το DIA ένα ευρώ και πέντε λεπτά και δεν καθαρίζει την κωλοτρυπίδα σε βάθος. Είμαι σε απόγνωση. Χάνω τις κωλότριχες μου και δεν μπορώ να κάνω τίποτε. Πήγα σε κωλοτριχολόγο-κωλοτρυπιδίατρο μου έγραψε κάτι αλοιφές και κάτι υπόθετα αλλά δεν έγινε τίποτα. Αντιθέτως συνήθισε ο κώλος μου τα υπόθετα και τώρα βάζω δονητή. Φοβάμαι μην καταλήξω πούστης. Έχτές με πήδηξε ένας ξάδερφος μου και μ΄άρεσε και ανησυχώ έντονα. Μιά φίλη μου μου συνέστησε να πάω σε μέντιουμ μπας και μου κάνανε μάγια. Πήγα αλλά δεν μου βρήκε τίποτε και έδωσα και πεντακόσια ευρώ και ούτε απόδειξη μου έκοψε. Η ζωή μου έχει γίνει κόλαση και φοβάμαι μήπως η κωλοτριχόπτωση αυτή επεκταθεί και στις αμασχάλες και στους όρχεις και χειρότερα ακόμη και στο κεφάλι. Σκέφτομαι να αυτοκτονήσω αλλά δεν έχω το θάρρος και χρήματα γιά την κηδεία. Δώστε μου μιά λύση.

ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΩΛΩΤΡΙΧΩΝ :

Καλέ μας φίλε Σάββα. Αυτοκτόνα και το blog θα σου καλύψει όλα τα έξοδα κηδείας και ταφής. Να είσαι καλά.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP