25/7/08

ΟΚΤΩ ΝΕΚΡΟΙ ΚΑΙ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΤΡΑΥΜΑΤΙΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ

Τραγικός ήταν ο απολογισμός σε νεκρούς και τραυματίες στη Γιορτή της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο. Όκτω νεκροί και τέσσερεις τραυματίες σε μιά εκδήλωση που δεν υπήρχε κανένα μέτρο ασφάλειας.


Συγκεκριμένα τρείς πέθαναν ακαριαία από υπερβολική κατανάλωση μαύρου χαβιαριού, δύο καρφώθηκαν στο λαιμό από μουστάκια αστακού, δύο γυναίκες κατέληξαν από ακατάσχετη διάρροια ύστερα από κατανάλωση ληγμένων στρειδιών ενώ άγνωστος μαχαίρωσε την κοπέλα από τη Σιέρα Λέονε που είχε μαζί του ο Τσίπρας η οποία και άφησε την τελευταία της πνοή στον Ευαγγελισμό σε ράντσο.

Επίσης είχαμε τέσσερεις γυναίκες τραυματισμένες από στραβοπατήματα δεκαπεντάποντων τακουνιών.

Λίγα χιλιόμετρα πιό πέρα στο Πέραμα σαν να μην συνέβει τίποτε από τα παραπάνω, μερικοί αναίσθητοι, επέσχυντοι κατάπτυστοι και χοντρόπετσοι εργάτες της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης έκαναν πάρτυ πάνω στο πλοίο Friendship Gas γιορτάζοντας την ίδρυση του κόμματος των επιχειρηματιών καθώς και την αύξηση του ενός και ούτε ευρώ την ημέρα στα μεροκάματα τους.

Την αναισθησία και αδιαφορία τους καταδίκασε ο καλός μας Πρόεδρος της Δημοκρατίας Γιώργος Κατσιφάρας (ή κάτι παρόμοιο τελωσπάντων δεν θυμάμαι το όνομα του).

2 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 25 Ιουλίου 2008 στις 9:10 μ.μ.  

Θέλω να δηλώσω και επίσημα ότι είσαι θεός κι ότι ο τυπάς στη φωτογραφία του προφίλ σου είναι ίδιος ο Serj Tankian των System Of A Down... :)
Αυτάαααααααα......

Asshair Stylist 25 Ιουλίου 2008 στις 9:31 μ.μ.  

Χαίρομαι που μιά χεβυμεταλού μπαίνει στο δρόμο του θεού δηλαδή εμού. Να έχεις την ευλογία μου και σε ευχαριστώ που μου έλυσες ένα μεγάλο πρόβλημα : Βλέποντας κι εγώ τη φωτογραφία μου αυτή προσπαθούσα να καταλάβω ποιόν μου θυμίζω, ποιόν μου θυμίζω.

Σε έβαλα στις φιλενάδες μου.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP