24/7/08

ΑΠΑΙΤΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΛΕΣΟΥΝ ΣΤΗ ΓΙΟΡΤΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ ΜΕΓΑΡΟ

Δεν τους κάλεσαν. Γιατί ;;;

Έστω και τώρα στο παραπέντε απαιτώ να καλεστώ στη γιορτή της Δημοκρατίας στο Προεδρικό Μέγαρο. Δεν έδωσα τζάμπα τα 1850 ευρώ γιά το σμόκιν. Και άμα δεν με καλέσουν θα πάω να ζητήσω τα λεφτά από το antinews το οποίο σήμερα ζήτησε και δικαίως να καλούνται και bloggers στη γιορτή αυτή.

Πίστεψα ότι η ισχυρή φωνή του antinews θα ακουστεί στα κατάβαθα του Προεδρικού και ότι θα με καλούσαν. Διότι πρωταγωνιστώ σε αυτόν τον προβληματισμό που αναφέρει το όχι και τόσο καλό όσο το δικό μου αυτό blog. Δηλαδή τον προβληματισμό για την πολιτική κρίση των ημερών που βρίσκονται στο επίκεντρο και των μηνυμάτων και του προβληματισμού της πολιτικής ηγεσίας για την σημερινή 34η επέτειο από την πτώση της χούντας και την αποκατάσταση της Δημοκρατίας.

Οι ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ, με τις δεκάδες χιλιάδες αναγνωστών συνολικά, πρωταγωνιστούν σε αυτόν τον προβληματισμό, προάγοντας σε πρωτόγνωρα επίπεδα για την ασθενική Δημοκρατία μας την συμμετοχή του Πολίτη στα πολιτικά δρώμενα. Γεγονός που αποτελεί κατά τη γνώμη μας την καλύτερη συμβολή στην προάσπιση και διεύρυνση της Δημοκρατίας.

Καλέστε με λοιπόν στη γιορτή αυτή μη σας γαμήσω διότι πήρα κουστομοδάνειο γιά το σμόκιν (το παπιγιόν το πήρα μετρητοίς). Πήρα και παπούτσι λουστρίνι και κάλτσα Μπέρμπερις καθώς και σώβρακο Κάλβιν Κλάνει μήπως και μου κάτσει καμιά πατσαβούρα και τις ρίξω κανά μανίκι εκεί πίσω από τους θάμνους του Προεδρικού. Δε λέει να με δει με το σκισμένο το μποξεράκι με πέντε ευρώ από τη λαική. Έπλυνα και τα δόντια μου.

Επικροτώ λοιπόν την ανοιχτή αυτή επιστολή του όχι και τόσο καλού αυτού blog όσο του δικού μου, antinews.gr προς τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κύριο Χρήστο Σαρτζετάκη. Βεβαίως και να καλούνται και οι bloggers στο Προεδρικό στη Γιορτή. Και οι bloggers και ο Λάκης Γαβαλάς και ο Γιάννης Γαλάτης αλλά και ο Χάρης Σιανίδης. Όχι στους αποκλεισμούς και το ρατσισμό. Πρόσκληση τώρα και στον Μίστερ Εθνικά Μπούτια.

Βεβαίως και ξέρουν ποια μπλογκς και ιστοσελίδες πέρα από το δικό μου πρέπει να καλούνται οι αρμόδιες υπηρεσίες της κυβέρνησης που βοηθούν κάθε χρόνο την Εθιμοτυπία της Προεδρίας της Δημοκρατίας στη σύνταξη του καταλόγου των προσκεκλημένων εκδοτών και δημοσιογράφων, πολλοί από τους οποίους εργάζονται σε μέσα ισχνότατης κυκλοφορίας και απήχησης όπως γράφει το όχι και τόσο καλό αυτό blog όσο το δικό μου το antinews.gr δηλαδή.

Συμφωνώ επίσης και στο ότι η ίδια «παράλειψη» συμβαίνει φυσικά και σε όλες τις δραστηριότητες της Προεδρίας της Δημοκρατίας και της Κυβερνήσεως, την καθημερινή ενημέρωση για παράδειγμα των ΜΜΕ από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, γεγονός το οποίο ασφαλώς δεν συμβάλει στην ενημέρωση των Πολιτών.

Να με καλούν λοιπόν και στο μπρίφινγκ του Αντώναρου (μόνο όμως στου Αντώναρου και Ρουσόπουλου όχι στις δευτεράτζες) αλλά και στην Κ.Ο. και στα Υπουργικά Συμβούλια να μη σας γαμήσω.

Ξέρετε ποιός είμαι εγώ ρε ; Έχω το blog ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ εγώ ρε !!!

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

ΠΡΕΖΑ TV 25 Ιουλίου 2008 στις 2:24 π.μ.  

Με ειχαν καλεσει παλαιοτερα...αλλα δεν ηξερα τη δωρο να παω...και ετσι τους αγνοησα...Τι σιγουρο ειναι οτι ειχε πολυ τζαμπα φαγητο!!!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP