11/7/08

ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΡΑΦΗΝΑ ...


- Πάει κι αυτό πέρασε Νατάσα ...

- Πέρασε Κώστα ...

- Έρχονται άλλα τώρα με cosmote ...

- Στα παπάρια σου Κώστα μου, εδώ καβατζάραμε SIEMENS ...

- Έχεις δίκιο ...

- Και στα γκάλοπ καλά πάμε ...

- Καλά Νατάσα, πολύ καλά, μιλάμε γιά πολύ μαλάκες ...

- Μα πάρα πολύ μαλάκες Κώστα μου ...

- Αναρωτιέμαι τι πρέπει να τους κάνουμε γιά να μη μας ξαναψηφίσουνε ...

- Να τους εγχειρήσω Κώστα μου, μόνο έτσι ...

- Χα, χα καλό ...

- Εδώ κατάπιανε αδιαμαρτύρητα που έγινα χειρούργος από νηπιαγωγός ...

- Πόσο μαλάκες θεέ μου, εδώ μπερδεύεις το χέρι με το πόδι ρε Νατάσα μου ...

- Τις προάλλες μπέρδεψα το δεξί αρχίδι με το αριστερό αυτί ...

- Πόσο μαλάκες, πόσο μαλάκες, πάω να σκάσω, δεν αντέχω να κυβερνάω τέτοιους μαλάκες ...

- Κουράγιο Κώστα μου ...

- Μπορώ να κάνω κι αλλιώς ...

- Πετάγομαι λιγάκι να εγχειρήσω μιά φίλη μου Κώστα ...

- Κι εγώ πάω να φάω λιγάκι κοντοσούβλι , τα λέμε ...

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Katerina Kaskantiri 2 Δεκεμβρίου 2014 στις 3:47 π.μ.  

Katerina 'Dick-licking' Kaskantiri.

I feel great being a cheap ass slut. When my father, Alexis Kaskantiris and my mother, Nikoletta Marra, who own the 'Marra Flour Industry' in Corinth, Greece, send me to the University of Athens to study at Law School, they didn't know that I would fuck with every male I could find in order both to have fun and to make my own money!


https://www.facebook.com/katerina.sketo

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP