28/6/08

ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΣΕΡΓΙΑΝΟΠΟΥΛΟ


Όχι άλλο Σεργιανόπουλο, μη, έλεος, όχι, σταματήστε, δεν θέλω, μη, δεν μπορώ, δεν αντέχω, όχι άλλο Σεργιανόπουλο μωρεεεέ, σταματήστε το Σεργιανόπουλο, δεν έχω θείο, δεν έχω θείο, Κατίνα σαλαμάκι, Σεργιανόπουλος, Σεργιανόπουλος, Σεργιανόπουλος, μη, στοπ, αρκετά, τέλος, φύγετε, ουστ, πάρτε τον από μπροστά μου, όξω, ούρτ, τον πούλο, τσουρέκια Σεργιανόπουλος, όχι, όχι, όχι, Σεργιανόπουλος δεν πάει άλλο, διώχτε τον, εξαφανίστε τον, Πουλοσέργιανος, τέρμα, ως εδώ, φτάνει πιά, Σεργιανόπουλος τώρα και στα Τρίκαλα, θα βγάλω τη παντόφλα, όχι άλλο Σεργιανόπουλο, πούστηδες, αρχίδια, κώλος, αβιταμίνωση, Ααρών, αβάκιο, Αβεσαλώμ, τούμπανο, πεπόνια, κολοκύθες, ο Σεργιανόπουλος φούρναρης, μην ξανακούσω σας γάμησα, θα πάρω το ντουφέκι, Σεργιανόπουλος με μύδια, Σεργιανόπουλος πλακί, Σεργιανόπουλος στα κάρβουνα, πάρτε τον από μπροστά μου, φάκ γιού, βαβαγκούλο, κωλόπουστες, άραβας, Παγκράτι, Κουμουνδούρου, Λονδίνο, Άμστερνταμ ή Βερολίνο, γαμήστε τον πούστη τον Ολυμπιακό, Σεργιανόπουλος, Λόλα να ένας Σεργιανόπουλος, αναστήσε τον να ησυχάσουμε γαμώ το κέρατό μου γαμώ !

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Katerina Kaskantiri 12 Μαΐου 2014 στις 8:41 μ.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP