29/6/08

ΟΙ ΥΠΟΠΤΕΣ ΑΦΡΙΚΑΝΙΚΕΣ ΜΕΛΙΣΣΕΣ ΤΟΥ ΣΚΑΙ


Με την τσίμπλα στο μάτι διαβάζω σήμερα το πρωί το παρακάτω, στην ιστοσελίδα του ΣΚΑΙ :

"Ένα σμήνος από ύποπτες αφρικανικές μέλισσες σκότωσαν έναν 66χρονο συνταξιούχο αστυνομικό και τραυμάτισαν σοβαρά τη σύζυγό του, ανέφεραν οι αρχές του Παναμά. Η επίθεση των φονικών εντόμων σημειώθηκε στην πόλη Πούριο, κοντά στην πρωτεύουσα του Παναμά κλπ κλπ κλπ" (το πλήρες κείμενο εδώ)


Εντάξει η είδηση έχει την αξία της, δεν είναι κάτι που συμβαίνει κάθε μέρα, αλλά εμένα κάτι άλλο μου έκανε εντύπωση. Ότι οι μέλισσες ήταν ύποπτες, πέρα από αφρικανικές και δολοφονικές.

Ύποπτες. Τι θέλει να μας πει εδώ ο ποιητής-συντάκτης της είδησης, δεν μπορώ να καταλάβω. Ότι πέρα από το φόνο του συνταξιούχου Παναμέζου, είχαν διαπράξει και άλλες αξιόποινες πράξεις στο παρελθόν κάτι που τις καταστούσε ύποπτες ;

Έχω σπάσει το κεφάλι μου από το πρωί να καταλάβω. Που κολλάει το "ύποπτες". Σκέφτομαι να πάρω τηλέφωνο τον Άρη τον Πορτοσάλτε να μου εξηγήσει. Ή να τηλεφωνήσω στην Ελληνική Αστυνομία να ζητήσει την έκδοση τους στη χώρα μας να τις συλλάβει αφού είναι ύποπτες. Αρκετές αποτυχίες έχει γευθεί τον τελευταίο καιρό. Να συλλάβει έστω κι αυτό το κοπάδι απο αφροπαναμέζικες μέλισσες.

Ρε σε τι προβληματισμό μας έβαλε ο ΣΚΑΙ πρωί-πρωί ...

(Στη φωτό μιά από τις ύποπτες μέλισσες κάνει δηλώσεις στα κανάλια)

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Katerina Kaskantiri 12 Μαΐου 2014 στις 8:42 μ.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP