19/6/08

ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΡΕ ΑΡΧΙΔΙ ΜΙΖΑ, ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ !


Όχι όμως εγώ ρε μουνόπανο να παίρνω 700 ευρώ με δυό παιδιά και να γαμιέμαι Σάββατα και Κυριακές να τα κάνω 900. Πάρε ρε λαμόγιο του κερατά μίζα και βάλε τη στον κώλο σου, όχι όμως η γυναίκα μου να είναι δεκαπέντε (όπως ακριβώς το γράφω) μήνες απλήρωτη και στο τέλος να απολύεται κι από πάνω.

Να πάρεις μίζα ρε τιποτένιο σκουλίκι και να φτιάξεις τον πιό πλούσιο τάφο στο πρώτο νεκροταφείο, όχι όμως εγώ στα σαράντα μου να έχω καταντήσει ζήτουλας και να με ζουν οι γονείς και τα πεθερικά μου.

Κι εσύ ρε Γιωργάκη Παπανδρέου δε μας γαμάς λέω εγώ που μου ζητάς να έρθω μαζί σου να πολεμήσουμε τη διαφορά ; Που ζούσες πριν ρε νούμερο, στον Πλούτωνα ; Στο κωλοκόμμα σου έχει βουήξει το σύμπαν γιά κάποιους συντρόφους σου που έχουν πλουτήσει ξαφνικά από το τίποτα. Δεν έχει πάρει το αυτί σου κάτι ; Μας δουλεύεις ;

Κι εσύ ρε κουράδα Κωστάκη Καραμανλή γαμώ το θείο σου γαμώ, μας πετάς στη μούρη ένα "αφήστε τη δικαιοσύνη να κάνει τη δουλειά της" και καθάρισες νομίζεις ; Ποιά δικαιοσύνη ρε κήτος ; Της Μπουρμπούλιας και του Καλούση ; Έχεις απλώσει τα παπάρια σου στον ήλιο της Ραφήνας και μας έχεις βάλει στον αυτόματο και μπάμε ολοταχώς γιά φούντο.

(Τουλάχιστον ξεθύμανα)

4 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 20 Ιουνίου 2008 στις 1:42 μ.μ.  

Άψογος ....

mikros fokion 21 Ιουνίου 2008 στις 3:08 μ.μ.  

σε νεο γκαλοπ που θα παρουσιασει ο ανατροπεας την πρωτη θεση στον καταλληλοτερο μαλακα ερχεται η πλειοψηφια του λαου... ακολουθει ο βαρεμενος, ο βολεψακιας και η μεγαλη εκπληξη: ο τι να κανω ο καημενος!
τουλαχιστον ξεθυμανες!!!

Ανώνυμος 23 Ιουνίου 2008 στις 12:50 μ.μ.  

μεγαλε τα ιδια ηθελα να γραψω μονο που δεν μπορω μπορω ομως αμα γουσταρεις να βρουμε κατι να εκδικηθουμαι αυτες τις κουφαλες που μας προκαλουν και μας σαπιζουν την ζωη

Ανώνυμος 12 Αυγούστου 2008 στις 10:42 μ.μ.  

μαγκες καθε φορα που εχουμε εκλογες,και μου ζαλιζουνε τα παπαρια για να τους ψηφισω,εθνοπατερες,δημοπατερες,εργοπατερες,και λοιποι δημκρατες.Εγω για να τους ξεφορτοθω λεω σε ολους ναι,Και στην μεγαλη γιορτη της δημοκρατιας [βοηθειαμας] εγω κραταω την υποσχεση μου και τους βαζω ολους οσους μου ζητησαν βοηθεια μεσα στο φακελο.Παλιοτερα που ημουν ετεροδημοτης εβαζα και γραματοσημο και το ριχνα στο γραματοκιβωτιο.Οταν ολοι οι ελληνες κανουν το ιδιο τοτε θα μπορεσουμε να απαλαγουμε απο αυτους.Οσο ειμαστε ζωα κατα[ Βασιλη Λεβεντη] τετοιους βοσκους θα εχουμε.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP