26/4/09

BUT FOR THOSE WHO REALLY LOVE TIME IS ETERNITY (ΑΣΧΕΤΟ "?")

Με το που έπεσε η χούντα λες και σταμάτησε ο χρόνος. Όχι μόνο ο χρόνος σταμάτησαν όλα. Εδώ και τριαντα καί χρόνια δεν γίνεται τίποτε.

Δεν πολυγουστάρεις ε ??? Δε σου καλοαρέσει η ιδέα να γίνει κάτι. Τριαντα καί χρόνια τίποτε. Τα ίδια και τα ίδια. Οι ίδιοι πολιτικοί, η ίδια πολιτική, οι ίδιοι ψηφοφόροι, τα ίδια μυαλά, το κάδρο της τηλεοπτικής εικόνας τετράγωνο, το ίδιο κρέας, τα ίδια μακαρόνια, ο Καραμανλής, ο Παπανδρέου, λες και πάγωσε κάποιος την εικόνα της ζωής μας και πέταξε το τηλεχειριστήριο.

Σε τρομάζουν οι αλλαγές ε ??? Βολεύτηκες ??? Που να αλλάζεις τα πράγματα τώρα ... κι αν γίνουν χειρότερα ??? Έτσι δε σκέφτεσαι ? Δε σκέφτεσαι όμως ότι μπορεί να γίνουν και καλύτερα ?

Έχεις δίκιο. Να γίνουν καλύτερα πως και με ποιούς ??? Έχεις δίκιο. Όμως ρε αδερφέ δεν γουστάρεις εκδίκηση ? Ναι ξέρω δεν ακούγεται και πολύ χριστιανικό αυτό αλλά και το να τρως μπριζόλα την μεγάλη Παρασκευή είναι απόλαυση ενώ οι άλλοι ψωφάνε από την πείνα γιά άγνωστους λόγους όπως και γιά άγνωστους λόγους υποδέχονται ένα κερί αναμένο με τιμές αρχηγού κράτους.

Θα μου πεις τώρα ότι έτσι έχεις μάθει τόσα χρόνια να ζεις να κάνεις τις δουλειές σου. Λίγο λαδωματάκι λίγο σπρωξιματάκι λίγο γλυψηματάκι και τα κουτσοκαταφέρνεις. Θα σου βολέψουν την κόρη να το ξύνει στην εφορία, θα σου δώσουν φως και νερό στο αυθαίρετο, θα σου τάξουν πως θα σε κάνουν αορίστου και η ζωή συνεχίζεται. Όμως, τίποτε δεν γίνεται, τίποτε δεν αλλάζει, μήπως τελικά η ζωή σου δεν κυλάει αλλά απλά κυλάει ο χρόνος από πάνω της ???

Δεν αντέχεται όμως αυτό ρε αδερφέ. Αυτή η στασιμότητα, αυτό το κόλλημα δεν αντέχεται. Δεν πάει άλλο δεν το βλέπεις ??? Αύριο θα ξαναψηφίσεις ΠΑΣΟΚ, θα βγει το ΠΑΣΟΚ θα γίνουν πάλι τα ίδια, μετά θα ψηφίσεις ξανά ΝΔ διότι θα έχει αναλάβει η Ντόρα με το κολλημένο χαμόγελο, θα την δαγκώσεις ξανά τη φόλα, και δώστου τα ίδια και μετά θα ξαναβγάλεις το ΠΑΣΟΚ γιατί θα αναλάβει ο Βενιζέλος και θα σε πάρει κι αυτός στο ψιλό και άιντε και πάλι από την αρχή και όλο νέα ξεκινήματα και ο χρόνος θα περνά και όλα θα μένουν στάσιμα, θα αγοράζεις μακρόστενες τηλεοράσεις αλλά την Πετρούλα θα την βλέπεις σε τετράγωνο κάδρο. Σκατά ...

Εγώ πάντως θα σου πρότεινα να κάνεις κάτι. Να σπρώξεις λίγο τα πράγματα να αντιδράσεις. Και ξέρεις τι θα ήταν καλό γιά αρχή : Τώρα που θα σου βάλει ο Βγενόπουλος ένα ευρώ το γάλα, μην το αγοράσεις. Πήγαινε και πάρε το πιό ακριβό που υπάρχει έτσι γιά σπάσιμο. Το να τους κάνεις να μην σε περνάνε γιά μαλάκα είναι μιά καλή αρχή ...

4 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ourbax 28 Απριλίου 2009 στις 7:46 π.μ.  

Ένα από τα καλύτερα post που έχω διαβάσει τον τελευταίο καιρό. Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.

m_stelios 29 Απριλίου 2009 στις 9:39 π.μ.  
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
alex56k 24 Ιανουαρίου 2014 στις 8:35 π.μ.  

Αυτό που με προβληματίζει είναι. Τελικά ποιός είναι ο πιό κατάλληλος ηγέτης για την Ελλάδα; Γιατί απο τότε που γνώρισα τον κόσμο τα ίδια επαναλαμβάνονται συνεχώς, χωρίς ποτέ κανένα θετικό αποτέλεσμα υπέρ του έλληνα πολίτη. Δεν υποστηρίζω κανένα κόμμα και καμία πολιτική παράταξη, αλλά υποστηρίζω το δίκαιο το κάθε τίμιου και νομοταγή πολίτη. Ο χρυσούς αιώνας του Περικλέους υπήρξε μια φορά στην Ελλάδα και ήταν ο δημοκρατικότερος αιώνας για την αρχαία Ελλάδα. Άραγες λέτε κάποτε η νεότερη Ελλάδα να ξαναζήσει έναν ακόμη χρυσό αιώνα; Προσωπικά εγώ και λυπάμαι που το λέω κάτι τέτοιο το βλέπω αδύνατο, κατά το πως βαδίζει η κοινωνία. Αλλά ας ελπίζουμε, γιατί η ελπίδα πάντα πεθαίνει τελευταία._

Katerina Kaskantiri 1 Μαΐου 2014 στις 6:16 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP