22/4/09

ΚΩΛΟΤΡΙΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ

Δυό μερόνυχτα κατέβαζα "Ναυαγό" σε 720p, (το έχω δει ίσα με είκοσι φορές), κάνω αποσυμπίεση στον εξωτερικό, όλα ωραία και καλά, βρίσκω και υπότιτλο τέλεια συγχρονισμένο και κατόπιν πάω να σώσω και ένα αντίγραφο στον δεύτερο εξωτερικό. Κόπυ πέιστ από τον έναν στον άλλον και ως διά μαγείας εξαφανίζεται η ταινία !!! Ο φάκελος άδειος, είχα ο μαλάκας σβήσει και τα ραρ, πάει ο καστεγούεη φάρ εγουέη πήρα ταρχίδια μου, ούτε ένα ρικόβερι που επιχείρησα με κάποιο πρόγραμμα με έσωσε. Τα βρήκε τα ραρ αλλά ήτανε κώλος και δεν αποσυμπιεζόντανε. Τι κουφό ήτανε αυτό δεν ξέρω. Μήπως έκανα παπαριά που έκανα κόπυ το μουκουβού από τον ένα εξωτερικό στον άλλον ??? Τέλως πάντων φτου και πάλι από την αρχή, ο επιμένων νικά και θα δει τον γουίλσον και τους κοκοφοίνικες σε υψηλή ευκρίνεια.

Ωραίο πράμα οι ταινίες οι HD και οι νέες τεχνολογίες αλλά η ταινία που ευχαριστήθηκα περισσότερο σε αυτές τις αναλύσεις μην νομίζετε ότι ήταν καμιά καινούργια. "Χρυσοδάκτυλος" φίλοι και φίλες έτος 1964, μέτρησα μία μία τις τρίχες του Σον Κόνερυ, εικόνα κρύσταλο που όμως αδικεί κατάφορα τον Σερ διότι καμπανάει το περουκίνι. Άμα την πετύχετε δώστε βάση στη σκηνή στο γκολφ, θα πάς να πιάσεις το γρασίδι. Άλλο να στο λέω και άλλο να το βλέπεις.

Εκεί όμως που μένεις με το στόμα ανοιχτό είναι να βλέπεις κινούμενο σχέδιο σε τέτοιες αναλύσεις : Τίνκερμπελ, Ρατατούης, Χόρτον, Γουόλυ, Μελισσοιστορία, Κουνγκ Φου Πάντα να βλέπει ο πατέρας και των παιδιών να μη δείχνει. Έχω φάει χοντρό κόλλημα σας λέω. Το μόνο κακό ότι πρέπει να είσαι συνέχεια με το χέρι στην τσέπη να αγοράζεις σκληρούς διότι είναι πολλά τα γίγα Άρη.

Εύλογα θα ρωτήσεις τι μαλακίες είναι αυτές που γράφεις ρε Μήτσο, εμείς μπήκαμε να διαβάσουμε τα γνωστά και νομίσαμε ότι μπήκαμε στου Πεσταόλα. Καλά θα κάνεις να ρωτήσεις κι εγώ θα σου απαντήσω ότι πάντα υπάρχει η ανάγκη να ξεφύγεις από τα τετριμένα, να κάνεις στροφή στην καριέρα σου, να κάνεις και μιά κωλοτούμπα άμα λάχει ναούμ. Προσεχώς λοιπόν επιστροφή στη γνωστή θεματολογία και μία παράκληση :

Μη γαμάτε τα σχόλια. Θερμή παράκληση. Καλά να είμαστε όλοι μας.

3 ΜΙΛΗΣΑΝ:

dsquared 23 Απριλίου 2009 στις 8:27 π.μ.  

Τωρα έτσι όπως το έθεσες πρεπει να κάνω 2 πράγματα. Να ξανακατεβάσω τις αγαπημενες μου ταινίες σε HD και 1040 και δεν συμμαζεύεται και να αγοράσω και μια τιβι που να τα υποστηρίζει όλα αυτά. Καμια απο κανα κοτσοβολο με 134567890 δόσεις των 3 ευρω το μήνα...
Και φταις εσυ γιαυτό τωρα.....
DAN

Asshair Stylist 25 Απριλίου 2009 στις 4:24 μ.μ.  

Εγώ δεν θυμάμαι από πότε έχω να δώσω δόση στον Κωτσόβολο γιά την tv (Sony LCD 40""). Δεν με απασχολεί όμως διότι ο Κωτσόβολος τα λεφτά του τα έχει εισπράξει όλα (βλέπε factoring) και δεν έχω τύψεις. Κάποια στιγμή θα την ξωφλήσω.

Όσο γιά τις HD ταινίες είναι μεγάλη απόλαυση, είναι σαν να τις βλέπεις γιά πρώτη φορά, βλέπεις πχ ακόμη και τους κόκους από την άμμο ή κάποια ίχνη από το μακιγιάζ των ηθοποιών, μέχρι και τους πόρους από το δέρμα τους.

Έχω δει αρκετές καινούργιες αλλά αυτή την κωλούμπρα που έπαθα με τον ΧΡΥΣΟΔΑΚΤΥΛΟ δεν την έχω παθει με καμιά. Και μιλάμε γιά 1964 !!!

Αναμένω με αγωνία να δω το ΚΑΛΟΣ ΚΑΚΟΣ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟΣ που έχω κατεβάσει αλλά δεν το έχω παίξει στην TV. Έχω ακούσει τα καλύτερα γιά το remastering.

Μην κάθεστε, οι τιμές έχουν πέσει (40ρα full hd πλέον με 6-7 κατοστάρικα), παίρνεις και το μαγικό WD TV (κάτω από κατοστάρι) που τα παίζει όλα και συμφέρει και μπαίνεις στον κόσμο την υψηλής ευκρίνειας !

Ανώνυμος 1 Μαΐου 2014 στις 6:17 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP