1/3/09

ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ ΤΑ ΕΝΝΙΑΜΗΝΑ

Στις 6 Μαρτίου οι Κωλότριχες θα κλείσουν εννιά μήνες ζωής. Το χαρμόσυνο αυτό γεγονός θα εορταστεί σε όλη τη χώρα με διάφορες εκδηλώσεις όπως αρτοκλασίες, συναυλίες, ακροβατικά, κουκλοθέατρο, ταυρομαχίες, κοντοσούβλι, κατάποση σπαθιών και επιδείξεις πολεμικών τεχνών.

Δράττομαι της ευκαιρίας αυτής ώστε να επιχειρήσω μιά ιστορική αναδρομή στην πορεία του ιστολογίου αυτού που τάραξε τα νερά του ελληνικού blogging, συντάραξε με τις αποκαλύψεις και τα αποκλειστικά του θέματα (όπως εκείνο με τον εξαδάκτυλο βακαλάο), προκάλεσε τριγμούς στην κυβέρνηση, πανικό στην αντιπολίτευση και διάρροια στα κυκλώματα που λυμαίνονται τις επιδοτήσεις πρωτοετών φοιτητών γιά αγορά Υ/Η.

Posts που έγραψαν ιστορία, κείμενα χίλια χρόνια μπροστά από την λίθινη εποχή τους, ατάκες που συζητήθηκαν σε μπουρδέλα και λαχαναγορές, μνημειώδη αριστουργήματα της πεζογραφίας, ποιήματα, ανέκδοτα, σταυρόλεξα sudoku, kakuro, hitori, hashi και ανυψωτικά μηχανήματα. Εδώδιμα, αποικιακά.

6 Ιουνίου 2008
Ελπιδοφόρο ξεκίνημα. Οι κρατικές μυστικές υπηρεσίες ενημερώνουν τον τότε πανίσχυρο Ρουσόπουλο γιά την έναρξη του ιστολογίου. Μου τοποθετούν εκρηκτικό μηχανισμό στο λάπτοπ με σκοπό να με τρομοκρατήσουν και να μου καταστρέψουν την κάρτα γραφικών. Αποτυγχάνουν παταγωδώς, γλυτώνω με ελαφριούς μώλωπες στη θύρα ethernet.

7 Ιουνίου 2008
Πρώτες οι Κωλότριχες κάνουν αναφορά στις εισπρακτικές εταιρείες με ένα ποστ κόλαφο ένα ποστ γροθιά στο στομάχι, ένα ποστ μνημείο, ένα ποστ που θα ζήλευε και η Αριάννα Ρούφιχτον. Τίτλος του Η ΒΡΩΜΙΑΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ EUROBANK. Η κυβέρνηση που μέχρι εκείνη τη στιγμή κοιμότανε με τα χάμουρα συνεχίζει να κοιμάται. Το νερό όμως έχει μπει στο αυλάκι.

15 Ιουνίου 2008
Οι Κωλότριχες δίνουν το σύνθημα και ταυτόχρονα προφητεύουν την εξέγερση του Δεκέμβρη :

Έλεος πιά με τις βουβές διαμαρτυρίες ! Τέρμα η μούγκα και το ψιλοκομμένο τουμπεκί ! Δεν μπορείς να διαδηλώνεις όπως σε θέλουν αυτοί : ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΟ ΣΤΟΜΑ. Από εδώ κι εμπρός και επειδή η κατάσταση (γενικά) έχει φτάσει στο απροχώρητο μόνο με μαζικές βίαιες λαικές αντιδράσεις υπάρχει ελπίδα να αλλάξει κάτι. Αλλιώς η επόμενη βουβή σου συγκέντρωση θα είναι η κηδεία σου.

15 Ιουλίου 2008
Ένα μήνα μετά οι Κωλότριχες αποκαλύπτουν ένα μεγάλο σκάνδαλο στο οποίο εμπλέκεται το ΚΚΕ διά μέσου του τηλεοπτικού καναλιού του, 902. Αποκαλύπτεται τι κρύβεται πίσω από την αλοιφή GREEN MARVEL που πωλείται από το κανάλι και τα θεμέλια του Περισσού τρίζουν. Παραιτείται η Παπαρήγα αλλά η παραίτηση της δεν γίνεται δεκτή. Δακρύζει η προτομή του Λένιν στο Σπίτι Του Λαού. Ο ΣΥΝ περνά μπροστά από το ΚΚΕ στις δημοσκοπήσεις γιά πρώτη φορά (και τελευταία).

21 Ιουλίου 2008
Το σπίτι του Μάκη στην Εκάλη κινδυνεύει με κατάσχεση. Με ένα post σταθμό αλλά και αποβάθρα, οι Κωλότριχες σηματοδοτούν την έναρξη του παρσίματος στο ψιλό του λαοφιλούς αυτού αδέκαστου και αποκαλυπτικού δημοσιογράφου.

22 Αυγούστου 2008
Οι μύγες είναι παχιές και γιά πρώτη φορά ανοιχτά κάποιος, εγώ δηλαδή, αναρωτιέται αν υπάρχει στην πραγματικότητα ο Καραμανλής ή είναι ένα πλάσμα της φαντασίας μας. Τίτλος του κειμένου ΥΠΑΡΧΕΙ ; (I WANT TO BELIEVE) και είναι τέτοια η επίδραση του που κάποιοι που έχουν πρόσβαση στον πρωθυπουργό πάνε και τον τσιμπάνε (και ο Ρουσόπουλος μεταξύ άλλων).

24 Αυγούστου 2008
Δεν έχει ξαναγίνει. Εννέα κορυφαίοι αστρολόγοι της χώρας μας παρουσιάζονται μέσα από το κορυφαίο αυτό ιστολόγιο, και από εκείνη την ημέρα η αστρολογία στην Ελλάδα δεν θα είναι ποτέ η ίδια. Οι υπόλοιποι αστρολόγοι μου καταθέτουν αγωγές και ασφαλιστικά μέτρα γιατί δεν τους ανέφερα. Κάποιοι μου κάνουν βουντού και βασκανίες και βγάζω σπυριά στις φτέρνες. Προσλαμβάνω τον Χορταρέα ως μόνιμο σύμβουλο μου.

30 Αυγούστου 2008
Δίνω συνέντευξη στον Brian Williams δημοσιογράφο του NBC και παρουσιαστή της εκπομπής Nightly News. Οι Κωλότριχες την δημοσιεύουν κατά αποκλειστικότητα και προκαλώ τη ζήλεια και το φθόνο της blogόσφαιρας. Μου γίνονται προτάσεις από ραδιόφωνα, τηλεοράσεις, εφημερίδες, περιοδικά, εκδοτικούς οίκους και οίκους ανοχής αλλά εγώ δεν δέχομαι. Γνωστό έντυπο μου ζητά να φωτογραφηθώ ξεβράκωτος αλλά δεν δέχομαι διότι φοβάμαι μην κρυολογήσω.

Διπλή επιτυχία. Την ίδια μέρα του Αυγούστου γράφω ένα post ύμνο προς τους κυνηγούς και την αγάπη τους γιά τη φύση και τα ζώα. Προκαλείται σάλος και γράφονται 27 σχόλια που αποτελούν ρεκόρ γιά το ιστολόγιο. Κυνηγοί μου στήνουν καρτέρι έξω από το σπίτι μου και με τουφεκάνε με μπερέτες και γουίντσεστερ αλλά αστοχούν. Δεν μπόρεσαν να αντιληφθούν το πνεύμα του κειμένου θεωρώντας ότι τους ειρωνεύομαι. Γιά να τους ψήσω αποκεφαλίζω μπροστά στα μάτια τους ένα κοτσύφι με τα δόντια σαν τον Ozzy Osbourne αλλά και πάλι δεν πείθονται. Τους παίρνω με τις πέτρες και φεύγουν.

31 Αυγούστου 2008
Ο μήνας κλείνει με ένα γραπτό το οποίο επιχειρεί να επανορθώσει την άδικη μου επίθεση στο ΚΚΕ σχετικά με την αλοιφή GREEN MARVEL, της οποίας έριξε τις πωλήσεις κατά 23 %. Παρουσιάζω σε συνεργασία με το 902 TV τις εκπληκτικές δονούμενες παντόφλες HAPPY LIFE και τα έσοδα του κόμματος αυξάνονται ραγδαία. Η Αλέκα Παπαρήγα μου στέλνει συγχαρητήριο SMS από το iPhone της και ο Στρατής Κόρακας μου προτείνει να αναλάβω τα ηνία του καναλιού του Περισσού. Δέχομαι και το πρώτο πράγμα που κάνω είναι να κλείσω γιά συνέντευξη τον Αλέξη Τσίπρα. Με πετάνε έξω με τις κλωτσιές.

6 Σεπτεμβρίου 2008
Μπήκαμε στο Φθινόπωρο. Μαθαίνω με ένα search στο google ότι ο Θανάσης Μάνθος εκδότης του περιοδικού Αγκάθι, του οποίου τα κείμενα τόσο με έχουν επηρρεάσει, έχει φύγει εδώ και καιρό από τη ζωή. Του αφιερώνω ένα post και κατόπιν φτιάχνω και ένα γκρουπ στο facebook γιά να μαζευτούμε όλοι οι φίλοι του. Στεναχωριέμαι τόσο, σα να έχασα έναν αδερφό.

12 Σεπτεμβρίου 2008
Το ιστολόγιο επεκτείνεται και σε θέματα που αφορούν τον σύγχρονο άντρα, έτσι το κείμενο με τις συμβουλές γιά το πρώτο ραντεβού γίνεται best seller και σώζει εκατομμύρια μαλάκες από τη σίγουρη χυλόπιτα.

14 Σεπτεβρίου 2008
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Ο ΓΥΙΟΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΔΕΡΦΗ. Το κείμενο αυτό γίνεται ο μπούσουλας γιά κάθε πατέρα ώστε να γνωρίζει αν ο γυιός του είναι ή όχι αδερφή αλλά και να πάρει τα κατάλληλα μέτρα πρόληψης σε περίπτωση που διακρίνει κάποια ανησυχητικά σημάδια. Χιλιάδες πατεράδες μου στέλνουν συγχαρητήρια τηλεγραφήματα ενώ με βραβεύει ο πατέρας Άνθιμος.

17 Σεπτεμβρίου 2008
Δημοσιεύω τις αστρολογικές μου προβλέψεις γιά το τελευταίο τρίμηνο του 2008. Πέφτω σε όλα μέσα και οι προτάσεις από εταιρείες 090 πέφτουν βροχή. Δεν δέχομαι διότι ζητώ 5 ευρώ το δευτερόλεπτο ενώ αυτές μου δίνουν 5 ευρώ την ώρα.

29 Σεπτεμβρίου 2009
Ο μήνας κλείνει με τα εγκαίνια του Κωλότριχες e-shop το οποίο δίνει σε προσφορά ένα καταπληκτικό αντρικό παπούτσι από ατόφιο πουτσόδερμα σε χρώμα μπουρδελί. Ξεπουλάμε μέσα σε τρεις ώρες.

(συνεχίζεται)

3 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Rodia 1 Μαρτίου 2009 στις 9:34 μ.μ.  

Αρα, να υποθέσομεν δλδ, σήμερα είναι η μέρα γεννήσεως του σεπτού αυτού χώρου;
Καλή συνέχεια λέμε και το τεμπλέιτ σκίζει! :)

Ανώνυμος 2 Μαρτίου 2009 στις 2:29 μ.μ.  

[ Αγαπητέ κύριε Μήτσο.
Είναι γεγονός ότι με την εμφάνισή σας στους αγωνιστικούς χώρους, ταράξατε τα ήρεμα αλλά θολά νερά της σύγχρονης διανόησης. Έχετε περάσει στην σφαίρα του λαϊκού ήρωα στα μάτια μας το συκώτι μας και το σπληνάντερό μας. Είστε μάχημος, είστε χούλιγκαν είστε ο Πελέ!
Προσωπικά - δακρύζω τώρα - είμαι βαθύτατα συγκινημένος και σήμερα το απόγευμα στο υπουργικό συμβούλιο θα αιτηθώ την απέλασή σας από την χώρα.
Με την ευκαιρία αυτή θα ήθελα να προτείνω από το επόμενο τεύχος να βάζεται και αφίσα στην μέση του περιοδικού σας - εάν είναι εύκολο, γυμνό γιά να φτιαχνόμαστε -
Μερικές φορές αναρωτιέμαι αν υπάρχεις ή αν είσαι ένα αλλόκοτο πλάσμα της φαντασίας μου. Τελικά ύστερα από αυστηρά πειράματα κατέληξα ότι υπάρχω και όσο υπάρχεις θα υπάρχω, σκλάβα τη ζωή σου θά' χω κι ας βαδίζουμε σε δρόμους χωριστούς! (headbanging)

Μην ξεχάτε όμως κύριοι, ότι εβρισκώμεθα προ ενός ασθενούς τον οποίο έχουμε επί της χειρουργικής κλίνης!...ωχ σόρυ, αυτό είναι από άλλη ομιλία μου!

Το σεπτό τούτο ιστολόγιο είναι προορισμένο γιά να ζήσει και θα ζήσει!...
...ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑ-ΓΙΑ, ΓΙΟΥΠΙ, ΓΙΟΥΠΙ ΓΙΑ ]

Κατερίνα Κασκαντίρη 1 Μαΐου 2014 στις 6:39 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP