10/2/09

ΔΙΑΛΕΞΤΕ

Διαλέξτε : Επώνυμο φερέφωνο, πρακτοράκο, γλύφτη, οσφυοκάμπτη, payroller, εισπράκτορα μαύρων κονδυλίων ή ανώνυμο blogger ρομαντικό υπερασπιστή της αλήθειας ?

Ρε δε μας γαμάς λέω εγώ, τσουτσέκι ...

5 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Τάσος 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:57 μ.μ.  

Επώνυμο έχουμε όλοι μας.. Δεν είμαστε ανώνυμοι.Απλώς δεν τους το χαρίζουμε.Είναι σαν να βρεθείς στα ντουζ της φυλακής με μια αγκαλιά σαπούνια που όλο σου πέφτουν και εσύ προσπαθείς να τα μαζέψεις.. Για κορόιδα ψάχνουν?

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:14 μ.μ.  

][ Δεν κατάλαβα χριστό!...επειδή βρίσκομαι σε πληκτρολογική υπερδιέγερση και ταυτόχρονα έχω έντονη φαγούρα στην πατούσα - το χειρότερο ρε πούστη μου και να φοράς και μποτάκι, σκέφτομαι να ρίξω μία κλοτσιά στον παραδιπλανό μου -...τι έλεγα; a! Da!...ότι θέλω να γράψω την άποψη μου, αλλά τι να γράψω; αφού δεν κατάλαβα την ανάρτηση!...τέλος πάντον, το παλικάρι δίκιο θα έχει!...και με συγχωρείς ρε φίλε αετέ αλλά...που ξέρεις εσύ γιά το όνειρό μου;...][

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 4:39 μ.μ.  

Πολυ ωραια τα αναφερεις τα χαρακτηριστικα που κυριαρχουν αλλα θα τα προτιμουσα αντιστροφα δηλ. "blogger ρομαντικό υπερασπιστή της αλήθειας"..μπλαμπλαμπλα..

Tι εγινε ρε μαστορη;Ποιος σε πειραξε;
:(

Αναρχοκομμούνι 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:32 μ.μ.  

Θα ήμουν το λιγότερο αφελής, αν πίστευα ότι δεν με ξέρουν ποιός είμαι. Εξάλλου, όπως λέει κι ο ...ποιητής έχει βγει από καιρό «σεργιάνι το χαφιεδότσουρμο, αυτοί που αποτελούνε τον εθνικό κορμό». Εκείνο που δεν μπορούν να συνειδητοποιήσουν όσοι μηχανεύονται τρόπους για να φιμώσουν τα blogs, είναι πως η συντριπτική πλειοψηφία των bloggers, δεν είναι ψώνια ούτε και ψυχάκηδες με τα νούμερα κάποιας AGB. Γι' αυτό και επιλέγουν την ανωνυμία. Τόσο απλά είναι τα πράγματα.

Αναρχοκομμούνι 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:35 μ.μ.  

Και στο φινάλε (και συγγνώμη για την δευτερολογία) τί σημασία έχει αν λέγομαι Κίτσος Φούφουτος ή Ρόκος Μπαρόκος ή δεν ξέρω κι εγώ τί άλλο. Στα παραδοσιακά μέσα αποβλάκωσης, δεν υπάρχουν ...ανώνυμες στήλες; Ας ξεκινήσουν από 'κει και μετά βλέπουμε για τα blogs

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP