4/2/09

ΤΟ ΓΑΜΗΜΕΝΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ

Το γαμημένο ελληνικό κράτος το θεωρώ τον μεγαλύτερο εχθρό μου. Το γαμημένο αυτό κράτος που θα έπρεπε να στέκεται δίπλα μου και να με στηρίζει, το έχω απέναντι μου αντιμέτωπο και μου βάζει τρικλοποδιές.

Μικρά παιδιά στο σχολείο μας μάθαιναν να ξεχωρίζουμε το κράτος από την κυβέρνηση και την κυβέρνηση από το κόμμα. Δεν καταλαβαίναμε και πολλά, μεγάλώσαμε όμως και καταλάβαμε ότι κράτος, κυβέρνηση και κόμμα είναι ένα και το αυτό, ένα γλοιώδες συνοθύλευμα, ένας πολτός άχρηστων, παρατρεχάμενων, οσφυοκαμπτών και γλυφτών που μοναδικός τους σκοπός είναι να μας ταλαιπωρούν.

Το γαμημένο λοιπόν ελληνικό κράτος από την ώρα που θα ανοίξω τα μάτια μου το πρωί μέχρι το βράδυ που θα την πέσω γιά ύπνο με πολεμάει. Καμιά φορά βρίσκει τρόπους να με ενοχλεί μέχρι και στον ύπνο μου, μπαίνει μέσα στα όνειρα μου και τα μετατρέπει σε εφιάλτες. Η ζωή μου όλη από την στιγμή που γεννήθηκα είναι μιά διαρκής μάχη με αυτό το γαμημένο το ελληνικό κράτος και τους στρατιώτες του.

Οι περισσότεροι από αυτούς είναι ταμπουρωμένοι πίσω από γκισέδες και γραφεία, σκατένια ανθρωπάκια με μανσέτες, κυράτσες με χρυσαφικά και το σόι τους όλο κολλημένο πάνω στην οθόνη του pc, είναι εκεί γιά να μου γαμήσουνε τη ζωή, να μου την κάνουνε δύσκολη και ανυπόφορη. Είναι εκεί τάχα μου γιά να με εξυπηρετήσουν και να με βοηθήσουν, αλλά αντί αυτού με αντιμετωπίζουν σαν εισβολέα του σάπιου μικρόκοσμου τους που έχουν διακοσμήσει με αναμνηστικά από την Τήνο, βότσαλα από την Αίγινα, φραπέδες και Παναγίτσες.

Νοιώθω ένα απέραντο μίσος γιά το γαμημένο ελληνικό κράτος. Βλέπετε δε βγήκα από σπέρμα γλύφτη, δεν έγινα ο ίδιος γλύφτης, δεν είχα το ταλέντο, πέρασα από την άλλη μεριά, αποφάσησα να πάω με τους Ινδιάνους έστω κι αν γνώριζα ότι στο τέλος θα χάσω. Νοιώθω ένα απέραντο μίσος γιά το γαμημένο ελληνικό κράτος γιατί έδιωξε τη γυναίκα μου από τη δουλειά της, της είπε να βάλει στον κώλο της το πτυχίο, και μας σέρνει σε στημένες δίκες γιά χρωστούμενα 15 μηνών.

Το γαμημένο αυτό ελληνικό κράτος βάζει εισπρακτικές εταιρείες να με παίρνουν τηλέφωνο από το πρωί μέχρι το βράδυ γιά τα χρέη μου στις τράπεζες, χρέη που αυτό το γαμημένο ελληνικό κράτος μου απέφερε στερώντας ένα μισθό από το σπίτι μου την ώρα που δύο στόματα έρχονταν να προστεθούν στην οικογένεια μου. Το γαμημένο αυτό κράτος έχει φτιάξει έτσι τις συνθήκες ώστε οι πτυχιούχοι να αντιμετωπίζονται περίπου σαν λεπροί, και καμιά φορά να αναγκάζονται να το κρύβουν γιά να βρουν μιά δουλειά του κώλου.

Το γαμημένο αυτό ελληνικό κράτος με κυνηγούσε να μου κόψει κλήση γιά σπασμένο φανάρι στο παπί, το γαμημένο ελληνικό κράτος μου πήρε μίζα γιά να μου δώσει δίπλωμα, το γαμημένο ελληνικό κράτος μου απορρίπτει δαπάνες υγείας γιά το παιδί μου που δικαιούμαι με τόσες κρατήσεις κάθε μήνα, το γαμημένο αυτό ελληνικό κράτος μου δίνει κάθε χρόνο ένα κουτί καπότες αύξηση στο μισθό μου.

Το γαμημένο ελληνικό κράτος με έχει γεμίσει αναφάλειες. Το γαμημένο ελληνικό κράτος με έχει γεμίσει άγχη. Το γαμημένο ελληνικό κράτος μου έχει δημιουργήσει φοβίες. Το γαμημένο ελληνικό κράτος με κάνει να τρέμω γιά το μέλλον των παιδιών μου. Το γαμημένο ελληνικό κράτος μου προκαλεί οργή και αηδία. Το γαμημένο ελληνικό κράτος παρακολουθεί το blog μου και καταγράφει τι γράφω.

Το γαμημένο ελληνικό κράτος δεν κάνει άλλη δουλειά από το να με γαμάει κάθε μέρα. Θα το γαμάω λοιπόν κι εγώ όσο μπορώ και όσο περνάει από το χέρι μου και το πληκτρολόγιο μου. Αυτό και τους γαμημένους γλύφτες του.

9 ΜΙΛΗΣΑΝ:

josef 4 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:45 μ.μ.  

Το γαμημένο αυτό κράτος κ.asshair είναι που μ'ανάγκασε κ μένα να μεταναστεύσω..1η μέρα σήμερα μακριά απ΄όλους αυτούς τους σιχαμένους.τους ληστές της λογικής!!

Αναρχοκομμούνι 4 Φεβρουαρίου 2009 στις 7:14 μ.μ.  

Έτσι!

Ανώνυμος 4 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:27 μ.μ.  

Josef που πηγες. Σκεφτομαι ΠΟΛΥ σοβαρα κι εγω να φυγω.Δεν αντεχω αλλο.Ολο λεω να το παλεψω και δεν μπορω.Πες μου την εμπειρια σου σε παρακαλω μπας και σωθω κι εγω.

Asshair αμα θες παρτουζα ειμαι μεσα. Να το γαμησω κι εγω να του ξεσκισω τον κωλο γιατι ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΙΑ.Προτιμω να με φοβαται παρα να το φοβαμαι!!!!!

Παρρησία 4 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:51 μ.μ.  

"χρέη που αυτό το γαμημένο ελληνικό κράτος μου απέφερε στερώντας ένα μισθό από το σπίτι μου"

Ne razbiram
parrisia.blogspot.com

Ανώνυμος 5 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:32 π.μ.  

Το κωλοβάρεμα, του κάθε "κλητήρα" με το σύνδρομο αρχηγού, που πέντε μήνες, με πηδάει, για δικές του π@π@ριές.

balabala bambaluna ( pink, of course ) 7 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:04 π.μ.  

ΚΑΛΟ ΚΕΙΜΕΝΟ!
ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!
Β.Β.

Ανώνυμος 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:19 π.μ.  

Παιδιά ψυχραιμία...τα χειρότερα έρχονται!

Ανώνυμος 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:45 μ.μ.  

Κατ' αρχάς να πω ότι συμπάσχω και καταννοώ τα προβλήματα σου γιατί και εγώ έχω πολλές φορές βασανιστεί από την κατασταση ΑΛΛΑ:

Α μπα; Τα βάζουμε μεν με το γ@#!μένο Ελληνικό κράτος και τους γλοιώδεις τύπους του ΑΛΛΑ όταν είναι για κάτι που κάνουμε εμείς λάθος είμαστε δικαιολογημένοι;

Ωστε εκτός απ' όλα τα άλλα μας χαλάει που κάποιος τολμάει να μας λέει να ακολουθήσουμε τους στοιχειώσεις κανόνες οδικής ασφάλειας και να μην πηγαίνουμε με σπασμένο φανάρι στο παπάκι (που έχουμε διακοσμήσει με τα αγαπημένα μας αυτοκόλητα από την Τήνο και την Αίγινα)

Και όλοι αυτοί που είναι το Ελληνικό κράτος σκέπτονται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο απλά για διαφορετικά πράγματα (π.χ. όπου παπάκι βάλε - γραφειάκι)

Το Ελληνικό κράτος αρχίζει από εμάς...

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 12:55 μ.μ.  

][ Ντόινγκ!...το Ελληνικό κράτος αρχίζει από εμάς;;;...Συγνώμη αλλά θα διαχωρίσω την θέση μου και θα πω με παρρησία...ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ!...σε καμμία περίπτωση. Και τους φόρους μου πλερώνω, και στην δουλειά μου συνεπής είμαι και ότι σκατά προβλέπεται το κάνω. Αντ΄ αυτού this fucking state όποτε το χρειάστηκα ως επί το πλείστον ΜΕ ΤΑΛΕΠΩΡΗΣΕ...se shmeio na to syxenvme - έγραψα με Αγγλικούς χαρακτήρες διότι είμαστε στην Ευρώπη και πρεπει να σεκφτόμαστε και να γράφουμε Αυρουπαϊκά, να΄ουμ -...Αυτό μας έλειπε, να μας ξεσκίζουν της σάρκες και να λέμε ότι φταίει το παπάκι μας ή το γραφειάκι μας... Τέρμα οι δικαιολογίες! δεν ακούω τίποτα!...Ωχ! τώρα είδα ότι ένας λέγεται "παρρησία"!...Ντόινγκ! ][

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP