23/1/09

ΑΥΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ !

Εδώ είμαστε ! Πέτυχα το template που επιτέλους με εκφράζει και εκφράζει πιστεύω και το ύφος του blog. Μετά από αέναους πειραματισμούς και αναγκαστικές συμβιώσεις με πρότυπα που δεν μου άρεσαν κατά βάθος, γιά πρώτη φορά βλέπω το δημιούργημα μου και το γουστάρω !

Βέβαια σκοπός απότερος είναι να το γουστάρετε κι εσείς κάτι το οποίο αν συμβαίνει, δίνει στο αποτέλεσμα τον ορισμό του τέλειου. Αναμένω τα σχόλια σας επ΄αυτού. Καίρο τώρα πάλευα να δώσω στο blog ένα στυλ εφημερίδας και νομίζω το πέτυχα.

Είμαι πολύ χαρούμενος αλλά ταυτόχρονα και πολύ κουρασμένος από αυτές τις στυλιστικές αναζητήσεις, θα ρίξω μιά τελευτία ματιά γιά διορθώσεις και μικροεπεμβάσεις και θα την πέσω γιά ύπνο.

Καληνύχτα σε όλους του αναγνώστες και όνειρα γλυκά !

17 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2009 στις 1:07 π.μ.  

εμ, μηπως πριν κοιμηθεις μπορεις να αλλαξεις το χρωμα της πανω μπαρας;Αλλαξε και το φοντο του μπλογκ κανε το πιο εκρου. Βαλε τη δεξια στηλη απο την αριστερη μερια για πιο ευκολη προσβαση και αλλαξε γραμματοσειρα. Τα χρωματα ειναι πολυ σκοτεινα και χρειαζονται φωτεινοτητα...κοινως...δεν αλλαζεις τεμπλατε λεω γω;;;;

:ΡΡΡΡ

molemou 23 Ιανουαρίου 2009 στις 1:15 π.μ.  

MITSO KALHMERA AN 8ES BALE KANA BOX NA LEME TIPOTA GIATI ME TIN KLOEPALI8EUSI GRRGRGRGRG SOU PEFTOUN H KOLOTRIXES

Αναρχοκομμούνι 23 Ιανουαρίου 2009 στις 2:02 π.μ.  

Αν θες να είμαι ειλικρινής, το προγούμενο μου άρεσε περισσότερο. Όμως όπως έχει πει και ο μεγάλος Γερμανός φιλόσοφος Καρλ Χάιντς Ρουμενίγκε: "Περί ορέξεως... κολοκυθόπιτες".
Όπως και να 'χει, αν δεν μου πάρουν τον υπολογιστή οι Παπαθανοσκούφηδες, εγώ θα συνεχίσω να επισκέπτομαι αυτό το blog καθημερινώς.

ένας 23 Ιανουαρίου 2009 στις 2:46 π.μ.  

ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΜΕ ΛΙΓΕΣ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ ΘΑ ΒΡΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ.
ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΙΘΑΚΗ....
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.

Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2009 στις 10:04 π.μ.  

μμμμ,καλό και ευδιάκριτο,ομως θα πρότεινα και ....ένα μπουκετακι κωλότριχες δίπλα στον τίτλο

apneagr 23 Ιανουαρίου 2009 στις 3:52 μ.μ.  

τι είναι αυτά που λέτε εμένα μου άρεσε εκείνο με την αραπίνα μπρούμυτα.
Και απαιτώ να ξαναμπεί στην θέση της εκεί στην κορυφή τέλος

Ανώνυμος 23 Ιανουαρίου 2009 στις 7:06 μ.μ.  

Πριν μου άρεσες περισσότερο αλλά τι ξέρω τώρα, βλάχος άνθρωπος;
Μου αρκεί αυτά που διαβάζω.

john savvopoulos 23 Ιανουαρίου 2009 στις 9:29 μ.μ.  

Ωραία αλλαγή.Μεταξύ μας αν κυκλοφορούσε σε έντυπη μορφή εφημερίδα με τίτλο Κωλότριχες θα γινόμουν συνδρομητής.

Τη καλησπέρα μου.

Asshair Stylist 23 Ιανουαρίου 2009 στις 10:49 μ.μ.  

Η επιθυμία του φίλου molemou έγινε διαταγή και η λεκτική επαλήθευση απενεργοποιήθηκε.

Φίλε αναρχοκουμούνα μην ξαναβάλεις υποθήκη τον υπολογιστή σου προτίμησε το σπίτι σου.

apneagr η αραπίνα μου ζητούσε μισθό και ΙΚΑ και την σούταρα. Άσε που τώρα τελευταία δεν μου καθότανε κιόλας.

Τηλεκοντρόλ άμα δεν έλεγες ότι είσαι βλάχος ούτε που θα το πέρναμε χαμπάρι. Καρφώθηκες.

Γιάννη Μαύρε μη μου βάζεις ιδέες ...

Σας ευχαριστώ όλους γιά τα σχόλια, θέλω κι άλλα.

dsquared 24 Ιανουαρίου 2009 στις 1:47 π.μ.  

SHMIONE... H KAFE FASA NA GINEI ENAN TONO PIO 8ERMH (RIKSE LIGO KOKKINAKI PARAPANO), NA KSANABALEIS TO SHMA-KOLOXARTO (AYTO ME THN LABH) HTAN TO AGAPHMENO MOU! KATA TA ALLA KALON SE BRISKO, RIKSE KAI MIA XORISTRA KI OKSO APO THN PORTA. ANTE KALES DOYLEIES!

DIN

molemou 24 Ιανουαρίου 2009 στις 3:49 π.μ.  

ΕΥΧΆΡΙΣΤΟ ΝΑ ΣΕ ΚΑΛΆ ΜΉΤΣΟ,ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ , ΕΠΑΦΉ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΑΝ,ΚΑΝΕ ΤΗΝ ΔΙΆΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΆΛΛΑ BLOG;ΚΑΛΗΜΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Asshair Stylist 24 Ιανουαρίου 2009 στις 11:59 π.μ.  

Dsquared σημείωσε κι εσύ ότι το blog πραγματοποιεί στροφή προς τη σοβαρότητα. Να τα ξεχάσετε τα κωλόχαρτα. Υπάρχουν και οι εφημερίδες.

Molemou ξενιτεμένε, τώρα τελευταία όσο μπορώ κάνω πιό στενή την επαφή με τους αναγνώστες. Υπάρχουν όμως περίοδοι που δεν προλαβαίνω ούτε να πάω τουαλέτα. Δείξτε κατανόηση.

molemou 24 Ιανουαρίου 2009 στις 4:03 μ.μ.  

ok TO IDIO PA8ENO KAI GO,KALO SABATOKIARGIAKO

apneagr 24 Ιανουαρίου 2009 στις 11:12 μ.μ.  

apneagr η αραπίνα μου ζητούσε μισθό και ΙΚΑ και την σούταρα. Άσε που τώρα τελευταία δεν μου καθότανε κιόλας.


Κοίτα για το μισθό μπορούμε βρε παιδί μου να βάλουμε ρεφενέ όλοι, αλλά αφού δεν σου καθότανε καλά της έκανες...

Our Greek tv 6 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:25 μ.μ.  

Μου αρέσει πάρα πολύ το template!!
Συγχαρητήρια!!!!

Ανώνυμος 9 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:27 π.μ.  

][ γαμάτο το καινούργιο template!...το παλιό πως ήταν; ][

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 1:49 μ.μ.  

][ μπαίνω ξανά γιά να επιβεβαιώσω ότι ο καινούργιος τεμπλέτορας είναι το κάτι άλλο, στην ζωή μου το μεγάλο!...με τον παλιό, παρ΄ όλο που δεν το είχα δει, θα ήμουν ένας δυστυχισμένος, ένας σάπιος και ένας τραμπούκος-κούκος!...από χθές πλένω με διπλάσιο αμονιαζόλ και τρίζω από καθαριότητα!...επί τη ευκαιρία επειδή πεινάω - δεν θα φάω τον μαλάκα που κάθεται παραδίπλα μου - πάω γιά τυρόπιτα!...θέλει κανένας;...][

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP