ΩΡΑ ΓΙΑ ΡΙΖΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ
Το ποδόσφαιρο είναι ένα λαικό άθλημα και αυτό πρέπει να αλλάξει. Το ποδόσφαιρο και ειδικά το ελληνικό είναι γεμάτο στερεότυπα και τυποποιημένους χαρακτήρες. Από τον ποδοσφαιριστή μέχρι τον φίλαθλο και από τον προπονητή μέχρι τον παράγοντα.
Ήρθε η ώρα γιά ριζικές αλλαγές στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Το ελληνικό ποδόσφαιρο που ονειρεύομαι πρέπει να είναι έτσι :
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Ήρθε η ώρα γιά ριζικές αλλαγές στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Το ελληνικό ποδόσφαιρο που ονειρεύομαι πρέπει να είναι έτσι :
ΔΗΛΩΣΕΙΣ
Βαρετές και προβλέψιμες. "Μας αδίκησε ο διατητής", "Πιστεύω ότι αν ακολουθήσουμε τις οδηγίες του προπονητή μας ..", "Δεν μας δώσανε δύο μπενάλτι", "Στόχος μας είναι και φέτο η έξοδο στο Τσάμπιον Λίν", "Αξίζαμε τουλάχιστο τρία γκολ" κλπ κλπ.
Θα ήθελα να ακούω τέτοιες δηλώσεις :
ΜΑΡΙΝΟΣ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ, ΠΑΙΧΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ :
Θα ήθελα να ακούω τέτοιες δηλώσεις :
ΜΑΡΙΝΟΣ ΟΥΖΟΥΝΙΔΗΣ, ΠΑΙΧΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ :
"Η καλή ποίηση ποντάρει πάντοτε σε έναν δεύτερο χρόνο. Έτσι και το ποδόσφαιρο. Το στοίχημά της δεν παίζεται ποτέ εφάπαξ, όπως ξέρουμε και από την ιστορία των γραμμάτων, όπου δεν είναι λίγα τα περιστατικά επανανακάλυψης ή αργοπορημένης αναγνώρισης. Ξέρουμε, επί παραδείγματι, πως αν ο Κωστής Παλαμάς, στη δεκαετία του 1880, δεν «ηγόραζε εκ τινος παρά την Αγίαν Ειρήνην παλαιοπώλου δύο τομίδια ελληνικών ποιημάτων», το ένα με τον «Οδοιπόρο» του Παναγιώτη Σούτσου και το άλλο «άγνωστον αγνώστου εις αυτόν ποιητού», το οποίο και τον «είλκυσε» και τον «εξέπληξε», ίσως η αναντικατάστατη και ανάδελφη φωνή του Ανδρέα Κάλβου δεν θα αποκτούσε τη δεύτερη ευκαιρία της. Ξέρουμε επίσης ότι κάθε άλλο παρά καταδικαστικό για τη μοίρα του λόγου του ήταν το γεγονός ότι ο Γιώργος Σεφέρης τύπωσε το «Μυθιστόρημά» του το 1935 σε μόλις 150 αντίτυπα, ότι ο Κωνσταντίνος Καβάφης δεν εξέδιδε καν τα ποιήματά του υπό μορφή τυπικού βιβλίου ή ότι η «Αγονος γραμμή» του Αρη Αλεξάνδρου είχε πουλήσει μόνο έξι αντίτυπα στην πρώτη της έκδοση, το 1952, και η «Ευθύτης οδών» μόλις εννιά. Έτσι και η μπάλλα κατεβαίνει σαν το ρυάκι, ο παίχτης κυλά στα δροσερά του νερά και μετουσιώνεται σε πυγολαμπίδα έτοιμη να αδράξει τα δίχτυα. Σας ευχαριστώ"
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ
Όπως ξέρουμε σχεδόν όλοι οι έλληνες ποδοσφαιριστές είναι ανεπάγγελτοι. Μόνο ο Νικοπολίδης ευτύχησε να γίνει κηπουρός και πέσατε πάνω του να τον φάτε. Παλαιότερα θυμάμαι τον Λάκη τον Νικολάου της ΑΕΚ που ήταν γιατρός και είναι ακόμη ο άνθρωπος, έγινε και καθηγητής ιατρικής.
Αυτός όμως ήταν μιά εξαίρεση. Θέλω να δω τους έλληνες ποδοσφαιριστές να σπουδάζουν, να έχουν χόμπι, να έχουν ενδιαφέροντα. Πχ :
ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.
Αυτός όμως ήταν μιά εξαίρεση. Θέλω να δω τους έλληνες ποδοσφαιριστές να σπουδάζουν, να έχουν χόμπι, να έχουν ενδιαφέροντα. Πχ :
ΚΩΣΤΑΣ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ Σ.Φ.Π.
Σπούδασε Γλυπτική στη Σχολή Καλών Τεχνών “Accademia Clementina ” στη Bologna και Master’s στη Γλυπτική με υποτροφία του ΙΚΥ στο Winchester της Μεγ. Βρεττανίας. Είναι υποψήφιος για την απόκτηση Διδακτορικού τίτλου στις Καλές Τέχνες στο University of Southampton και διδάσκει Γλυπτική στο Τμήμα Πλαστικών Τεχνών και Επιστημών της Τέχνης του Παν/μίου Ιωαννίνων. Πρόσφατες εκθέσεις: The Athens Effect. The Athens Effect. L ’image photographique dans l ’art contemporain, Maison Europeenne de La Photographie, Παρίσι, 2007, The Athens Effect, Fondazione Mudima, Μιλάνο, 2006, Artissima , Τορίνο, 2006, Δεν μπορώ να σε βγάλω απ΄το μυαλό μου. Κέντρο Σύγχρονης Τέχνης Ιλεάνα Τούντα, Αθήνα, 2005.
Συλλέγει γραμματόσημα και σπάνια έντομα.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ
Συλλέγει γραμματόσημα και σπάνια έντομα.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΣΤΩΝ
Όλες είναι μοντέλα ή νοικοκυρές. Αυτό είναι ένα ταμπού που πρέπει να σπάσει. Η σύζυγος του ποδοσφαιριστού πρέπει να είνα έτσι ή κάπως έτσι :
ΡΟΥΛΑ ΚΥΡΓΙΑΚΟΥ (ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗ ΚΥΡΓΙΑΚΟΥ, ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ, ΑΕΚ FC)
ΡΟΥΛΑ ΚΥΡΓΙΑΚΟΥ (ΣΥΖΥΓΟΣ ΣΩΤΗΡΗ ΚΥΡΓΙΑΚΟΥ, ΑΜΥΝΤΙΚΟΥ, ΑΕΚ FC)
Η Ρούλα Κυργιάκου-Κουτρουμπέτση γεννήθηκε στο Ουίνστομ-Σάλεμ της Βόρειας Καρολίνας (ΗΠΑ) και μεγάλωσε στην Ανατολική Όχθη. Πήρε το πτυχίο της στη ζωγραφική από το Πανεπιστήμιο της Βορ. Καρολίνας το 1970.
Εργάστηκε για πέντε χρόνια ως διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων κι έπειτα επέστρεψε στη ζωγραφική ως καλλιτέχνης και καθηγήτρια ζωγραφικής και θεωρίας της Τέχνης στο Κέντρο Τεχνών Ρόκυ Μάουντ και στο κολλέγιο Κομμιούνιτυ. Το 1981 ξεκίνησε να μελετάει κοντά στην καταξιωμένη καλλιτέχνη Ζακλίν Τζένκινς (1934-1988) και συγχρόνως ταξίδευε τακτικά με ομάδες καλλιτεχνών ως ανεξάρτητη ζωγράφος και οργάνωνε εργαστήρια τέχνης στην Ελλάδα. Σπούδασε επίσης στην Ένωση Φοιτητών στη Νέα Υόρκη και στο Βερμόντ Στούντιο Κόλονυ το 1987 και 1988 αντίστοιχα, με ειδίκευση στη μεταφυσική ζωγραφική, εμπνευσμένη από την πρωτοελληνική Κυκλαδίτικη Τέχνη.
Οι απεικονιστικοί και συμβολικοί πίνακες της Ρούλας Κυργιάκου-Κουτρουμπέτση έχουν εκτεθεί ευρέως και έχουν βραβευθεί κατ' επανάληψη στην Βορ. Καρολίνα και στη Βιρτζίνια. Έργα της βρίσκονται σε συλλογές εταιριών και ιδιωτών στην Ευρώπη και την Αμερική.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
Εργάστηκε για πέντε χρόνια ως διακοσμήτρια εσωτερικών χώρων κι έπειτα επέστρεψε στη ζωγραφική ως καλλιτέχνης και καθηγήτρια ζωγραφικής και θεωρίας της Τέχνης στο Κέντρο Τεχνών Ρόκυ Μάουντ και στο κολλέγιο Κομμιούνιτυ. Το 1981 ξεκίνησε να μελετάει κοντά στην καταξιωμένη καλλιτέχνη Ζακλίν Τζένκινς (1934-1988) και συγχρόνως ταξίδευε τακτικά με ομάδες καλλιτεχνών ως ανεξάρτητη ζωγράφος και οργάνωνε εργαστήρια τέχνης στην Ελλάδα. Σπούδασε επίσης στην Ένωση Φοιτητών στη Νέα Υόρκη και στο Βερμόντ Στούντιο Κόλονυ το 1987 και 1988 αντίστοιχα, με ειδίκευση στη μεταφυσική ζωγραφική, εμπνευσμένη από την πρωτοελληνική Κυκλαδίτικη Τέχνη.
Οι απεικονιστικοί και συμβολικοί πίνακες της Ρούλας Κυργιάκου-Κουτρουμπέτση έχουν εκτεθεί ευρέως και έχουν βραβευθεί κατ' επανάληψη στην Βορ. Καρολίνα και στη Βιρτζίνια. Έργα της βρίσκονται σε συλλογές εταιριών και ιδιωτών στην Ευρώπη και την Αμερική.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΩΝ
Κλισέ, κλισέ και πάλι κλισέ. Έτσι πρέπει να είναι οι δηλώσεις ενός προπονητή :
ΣΑΚΗΣ ΤΣΙΩΛΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ
ΣΑΚΗΣ ΤΣΙΩΛΗΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΘΡΑΣΥΒΟΥΛΟΥ
(Δηλώσεις μετά το ματς με τον Ολυμπιακό γιά το πέναλτι του Ντούντου)
"Χρησιμοποιώ τη γλώσσα που χρησιμοποιώ με σκοπό να κάνω τους ανθρώπους να σκεφτούν τις δικές τους εμπειρίες αναφορικά με το θέμα που εξετάζω, ώστε έτσι να μπορέσουν να αξιολογήσουν καλύτερα τα επιχειρήματά μου. Σε αυτό ακολουθώ τον μέντορά μου, τον Σενέκα, ο οποίος χρησιμοποιούσε ιστορίες και παραδείγματα για να παρουσιάσει ένα ζήτημα στον αναγνώστη, ώστε ο τελευταίος να μπορέσει να συλλάβει το μέγεθος και τη σημασία του, με σκοπό τα φιλοσοφικά επιχειρήματα που θα ακολουθούσαν να αξιολογηθούν από το σύνολο της προσωπικότητας του αναγνώστη, όχι απλώς στο επίπεδο ενός διανοητικού παιχνιδιού.
Εάν ήμουν μια λογοτεχνική ιδιοφυΐα, όπως ο Πλάτων, θα έγραφα με ακόμη πιο λογοτεχνικό τρόπο –επιμένοντας όμως, όπως κάνει και ο Πλάτων, στην ουσία και τη σημασία του επιχειρήματος. Έγραψα κάποτε έναν φιλοσοφικό διάλογο και πιστεύω ότι ήταν αρκετά καλός. Ίσως επιχειρήσω και άλλα ανάλογα πειράματα προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν πρόκειται, ασφαλώς, ούτε καν να πλησιάσουν τον Πλάτωνα, να είστε σίγουροι γι’ αυτό. Πιστεύω ότι δέν ήταν πέναλτι"
(τι μαλακίες γράφω, θα με πειράξανε τα πολλά μελομακάρονα ...)
Εάν ήμουν μια λογοτεχνική ιδιοφυΐα, όπως ο Πλάτων, θα έγραφα με ακόμη πιο λογοτεχνικό τρόπο –επιμένοντας όμως, όπως κάνει και ο Πλάτων, στην ουσία και τη σημασία του επιχειρήματος. Έγραψα κάποτε έναν φιλοσοφικό διάλογο και πιστεύω ότι ήταν αρκετά καλός. Ίσως επιχειρήσω και άλλα ανάλογα πειράματα προς αυτή την κατεύθυνση. Δεν πρόκειται, ασφαλώς, ούτε καν να πλησιάσουν τον Πλάτωνα, να είστε σίγουροι γι’ αυτό. Πιστεύω ότι δέν ήταν πέναλτι"
(τι μαλακίες γράφω, θα με πειράξανε τα πολλά μελομακάρονα ...)
0 ΜΙΛΗΣΑΝ:
Δημοσίευση σχολίου