5/10/08

ΠΙΝΩ ΚΑΘΕ ΒΡΑΔΥ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ


Τα παρακάτω keywords τοποθετήθηκαν στο google και οδήγησαν στις Κωλότριχες. (Ήρθες στο σωστό μαγαζί κολλητέ !) :

Του βάζω δονητή
Μιλάτε γιά τον άντρα σας κυρία μου ; Ή γιά τον κώλο σας ;

πορνοβίντεο με γριές
Μόνο να μη το μάθει η μάνα σου και το πει στη γιαγιά σου ...

τζάμπα βοηθήματα γιά Γυμνάσιο
Καλύτερα σταμάτα τον και βάλτον σε μιά τέχνη ...

γαμάει την πεθερά
Μερικές φορές γίνεται και το αντίστροφο ...

eurobank+γκομενακι αλεξανδρασ
Σερσέ λα φάμ ...

αγγουρι στον κώλο τραβεστι
Καμιά φορά οι εργασιακές συνθήκες είναι σκληρές ...

αγορα μινι δεκαοχτούρες
Στον ψυχίατρο γρήγορα ...

αποτριχωση ποδιων ποσο κοστιζει
Η ακρίβεια έχει χτυπήσει και την αποτρίχωση ...

αρεσουν στισ γυναικεσ οι κωλοτριχεσ των αντρων
Φίλε μου ξετρελαίνονται ...

αρχιτεκτονας αδελφη πολιτικος μηχανικος διακοσμητης
Αδελφή εντάξει, αλλά και πολιτικός ;

γαμαω τη γυναικα μου
Ανώμαλε ...

γιατρός εξετάζει την κωλοτρυπιδα τραβεστι
Τα εργαλεία της δουλειάς θέλουν συχνό σέρβις ...

διαμετρος κοκου γυρης κακτου
Καλύτερα μέτρα τη μόνος σου ...

είμαι γκέι αλλά έχω πάει με γυναίκα
Κι εγώ είμαι Πόντιος αλλά κάνω θεραπεία ...

εγώ όταν ήμουν παιδί μπιρλίκ
Εγώ πάντως όταν ήμουν παιδί κοίταγα κάτω από φούστες ...

η πουτσα μου φωτο
Να μας δώσει ένα αυτόγραφο ...

ηλεκτρονικη κλειδαρια υψιστης ασφαλειας στην αφρικη
Με τέτοια ακρίβεια σε λίγο θα πηγαίνουμε στην Ανταρκτική ...

θεραπειες κατα της μαλακιας
Η μόνη ασθένεια στην οποία δεν έχουμε καμία πρόοδο ...

κινδυνοι και κολοδαχτυλο
Κανένας φίλε μου βάζε ελεύθερα ...

λιβανάτες κομμωτήρια
Αν δε βρεις κομμωτήρια πάρε πατάτες ...

με γαμησε ο παππούς με τα μεγαλα αρχιδια
Αφού δε σου έβαλε και το άλλο το ενδιάμεσα ...

να τρωει πουτσα η αλεξανδρατου
Πρωτότυπο ...

ομοιοπαθητικος χαιδω
Δεν είναι καλή, στην Φρόσω να πας ...

πίνω κάθε βράδυ μία κουταλιά ελαιόλαδο κανει καλό
Δε συμφέρεις, θες εναν τενεκέ το μήνα ...

πολλα video με πουστηδεσ
Πλεονέκτη ...

πορνοβιντεο με μαναδες
Χαροκαμένες ;

πότε θα φάει πούτσα η σάσα μπαστα
Όταν θα πάει ο άνθρωπος στο φεγγάρι ...

πώς θα πάω στο προεδρικό μέγαρο
Πάρε ένα GPS ... και δώσε χαιρετίσματα στον Κάρολο ...

τα καλυτερα πορνοβιντεο για να δω τωρα
Όποιος βιάζεται σκοντάφτει ...

τελο να παρω δανειο για σπιτι
Κάτσε καλά ρε αλμπανό, ανεβαίνει το επιτόκιο ...

φυστικι αιγινησ κλειστο
Επειδή είναι φθηνότερο ;

χρώματα εσωτερικών κουφωμάτων σε σχέση με το πάτωμα
Το ταβάνι που το βάζεις ;

ωρα για πουτσα
Ποτέ δεν είναι αργά ...

Και ώρα να κλείσει το post ...

5 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Prince Of The City 5 Οκτωβρίου 2008 στις 4:33 μ.μ.  

ΓΑΜΑΝΕ!

LOL

molemou 6 Οκτωβρίου 2008 στις 12:39 π.μ.  

KALHSPERA SE OLES TIS KOLOTRIXES

Masterpcm 6 Οκτωβρίου 2008 στις 2:05 π.μ.  

Και σε έχω προειδοποιήσει για την αποζημίωση,...εσύ στ' αρ....α σου.:-))))))))))))))

Ανώνυμος 6 Οκτωβρίου 2008 στις 10:35 π.μ.  

σουουπερ :) :)

Giannis Kafatos 8 Οκτωβρίου 2008 στις 9:30 π.μ.  

apistefti idea gia post το σκεφτόμουν κι εγώ που βλέπω κάτι τέτοια κουλα που οδηγούν στον ηλεκτρονικό μου οντα! (Αν)άβυσσος η ψυχή των βλογκιστών και βλογκτιστριών!
;)
www.u-hoo.gr/gianniskafatos

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP