3/9/08

ΝΕΟ POST ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ !!!


Βγήκα να πω ένα γειά έτσι γιά να κρατάμε επαφή και γιά να μάθετε ότι είμαι ζωντανός και καλά. Όχι δεν με απήγαγαν Κολομβιανοί αντάρτες απλά όρεξη δεν έχω σήμερα να γράψω, να σατυρίσω, επίσης δεν έχω όρεξη να βλέπω τη Ζαχαρέα στο ALTER.

3η του Σεπτέμβρη σήμερα, συγκίνηση, αναμνήσεις μιάς και ήταν 3η του Σεπτέμβρη του 1855 στην Νεμπράσκα όταν 700 αμερικανοί στρατιώτες υπό τον στρατηγό Γουίλιαμ Χάρνει σφάξανε καμιά εκατοστή Σιού στο Blue Water Creek. Δεν ξεχνιούνται εύκολα αυτά.

Η ώρα λοιπόν είναι 21:35, περίπου δυόμιση ώρες πριν τα μεσάνυχτα όπου συνήθως βγαίνουνε τα φαντάσματα, ο κόμης Δράκουλας, οι νεράιδες, τα ζόμπι και η Λίζα Δουκακάρου. Οι δυνάμεις μου με εγκαταλείπουν τα πόδια μου τρέμουν τα χέρια μου ίσα που μπορούν να πληκτρολογούν αν δείτε κάποια στιγμή το κείμενο αυτό να διακόπτεται απότομα και βίαια να ξέρετε ότι θα έχω πάει να τηλεφωνήσω να μου στείλουνε τρείς πίτες γύρο τζατζίκι-ντομάτα όχι πατάτες-κρε

4 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 4 Σεπτεμβρίου 2008 στις 12:33 π.μ.  

...κρέπα ???

Ανώνυμος 5 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:46 π.μ.  

...κρεμμύδι???

ΥΓ: Ξέρεις, αυτό μπορεί να γίνει ένα πολύ γαμάτο μπλογκοπαίγνιο. :Ρ

Asshair Stylist 5 Σεπτεμβρίου 2008 στις 7:36 μ.μ.  

Κρεάνκα Καλλίνικος παιχταράς αλλά δεν παίζονται οι σχιστομάτηδες στο πινγκ πονγκ.

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 11:09 π.μ.  

][ κρε - μάλα;...στον Εστερχάζυ που πιστέψαμε σε αυτόν και τελικά αποδείχτηκε ότι ήταν πράκτορας της KGB και είχε και πρακτορείο προ-πό στο Αιγάλεω...][

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP