27/9/08

ΚΙ ΑΝ ΣΟΥ ΚΑΤΣΕΙ ...


ΕΚΕΙΝΟΣ : 'Ελληνας κροίσος με νησί, με εννέα γράμματα ... Ωνααάσηηης, όχι ρε πούστη μου δε βγαίνει ... γυναίκααααααααααα

ΕΚΕΙΝΗ : Ορίστε ;

ΕΚΕΙΝΟΣ : Που είσαι γαμώ τα κέρατα μου γαμώ ;

ΕΚΕΙΝΗ : Στην κουζίνα μαγειρεύω ...

ΕΚΕΙΝΟΣ : Έλληνας κροίσος με νησί, με εννέα γράμματα ...

ΕΚΕΙΝΗ : Δεν το γνωρίζω ...

ΕΚΕΙΝΟΣ : Τι γνωρίζεις γαμώ την πουτάνα μου γαμώ ; Μία λέξη σου ζήτησα τα κέρατα μου μέσα ! Δεν έχεις βάλει κώλο κάτω από την ώρα που γύρισες από τη δουλειά. Μία σκουπίζεις, μία πλένεις τα πιάτα, μία μαγειρεύεις, γαμώ το στανιό μου, εγώ πότε θα το λύσω αυτό το γαμημένο το σταυρόλεξο ; Από το πρωί το παλεύω, έχει πάει μεσημέρι κι ακόμη δεν έχω κάνει τίποτα. Μου έχουνε μείνει τέσσερα καθέτως και τρία οριζοντίως. Και σε ρωτήσαμε μία λέξη να μας βρεις, μιά γαμημένη λέξη και δεν ξέρεις. Τι σκατά ξέρεις ; Τώρα γιατί κλαίς ; Γιατί κλαίς γαμώ την ανεργία μου γαμώ ; Βαρέθηκα τη ζωή μου ... Δώσε μου 10 ευρώ να πάω έξω να βρω τα παιδιά να ξεσκάσω ....

ΛΟΤΤΟ ! Δε θα ξέρεις τι έχεις ... (τα νεύρα σου έχεις που δεν το πιάνεις)

4 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Masterpcm 27 Σεπτεμβρίου 2008 στις 5:36 μ.μ.  

Μαλακισμένη, κλαίει κι από πάνω...

Ανώνυμος 27 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:23 μ.μ.  

mporoyme kai mones mas kalytera.eiste oloi axristoi

Ανώνυμος 27 Σεπτεμβρίου 2008 στις 11:09 μ.μ.  

Κι αν σου κατσει της λες να ετοιμαση τις βαλιτσες της και να παρη τον πουλο, ετσι και αλιως και μονο που σε ανεχεται τοσο καιρο δειχνη ποσο ηλιθια ειναι.

molemou 28 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:53 π.μ.  

το κέρατο μου. και την καλησπέρα μου

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP