19/9/08

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΩΡΑ


Μιά υπόκωφη βουή ακούστηκε, η γη σείστηκε και το καλτσόν μου σκίστηκε, ο ουρανός γέμισε ακρίδες και γαρίδες γλυκόξινες με λαχανικά, βρέχει φωτιά στη στράτα μου, στον Πειραιά συννέφιασε και στην Αθήνα βρέχει.

Και άκουσα πίσω μου μιά φωνή δυνατή χεβυμεταλάδικη που έλεγε : Ότι βλέπεις γράψε το σε blog και ονόμασε το Κωλότριχες και κάνε το upload στις εφτά του μήνα, έχει πάει 19 κάλιο αργά παρά ποτέ.


Γύρισα τότε να δω τίνος ήταν η φωνή που μου μιλούσε και μόλις γύρισα είδα εφτά επεισόδια CSI MIAMI απανωτά και μόλις τελείωσαν είδα έναν ξανθό σαν τον Χορταρέα μου φάνηκε (βλέπε post παρακάτω) και να σας πω την αλήθεια έκλασα μέντες.

Μην φοβάσαι χρυσέ μου μου είπε πάρε το 090 και θα σου τα ξεράσω όλα να τα γράψεις. Και το πήρα (μου ήρθε ο λογαριασμός του ΟΤΕ 1.522 ευρώ) και μου είπε : Γράψε λοιπόν αυτά που είδες και αυτά που τώρα διαδραματίζονται και όσα θα ακολουθήσουν κατόπιν γλυκέ μου.

Γράψε λοιπόν γιά τα μεγάλα θάματα που θα συντελεστούν επί πρωθυπουργίας Κωστάκη Καραμανλή του τελείως Β κατηγορίας, γράψε γιά τα λαμπρά του έργα και ημέρες και κοκορέτσια και διπλόπιτα στου Μπαιρακτάρη με απόλα. Γράψε και το χωράφι το γωνιακό με τις ελιές στην κόρη σου.

Γράψε γιά το μεγάλο θαύμα της νηπιαγωγού που θα γίνει χειρούργος μέσα σε μιά νύχτα με φεγγάρι, θα πέσει γιά ύπνο νηπιαγωγός και την άλλη μέρα το πρωί θα ξυπνήσει χειρουργός και θα χειρουργήσει με την τσίμπλα στο μάτι εφτά περιστατικά, δύο νεφρά, τρία καρδιά, ένα προστάτη και μιά δισκοκήλη αυχένος.

Γράψε γιά τον δασκαλάκο το χοντρό με το μουστάκι που είναι σαν το λοχία Γκαρθία στο Ζορό που θα μετατράπει απλά με ένα άγγιγμα, σε Γενικό Γραμματέα του ΥΠΠΟ διότι είναι σαν υπποπόταμος, γράψε ότι θα πηδήξει ότι θηλυκό πλάσμα βρει μπροστά του στο υπουργείο ακόμη και την πινακίδα στην πρόσοψη, γράψε ότι μετά θα πηδήξει και τον 4ο όροφο της πολυκατοικίας του και θαύμα, θαύμα θα την γλυτώσει ο πούστης ο χοντρός ο κωλόφαρδος.

Γράψε γιά τα boys που ο Κωστάκης θα αγγίζει απαλά στα μαλλάκια τους τα ανακατεμένα που ανεμίζουνε στην τρελή νοτιά και αμέσως θα γίνονται golden και οι φούχτες τους θα γεμίζουν μετρητά και σεμνά, γράψε γιά το Βύρωνα που θα βγει καβάλα στο sportster και θα τους πνίξει στη γράνα.

Γράψε γιά τον Εφραίμ τον μοναχό(φάη) που θα μετατρέπει εκτάσεις ολόκληρες γης σε φιλέτα μπουργκινιόν με τέσσερεις σάλτσες και θα τα δίνει στους φτωχούς να τα τρώνε δηλαδή σε κάτι υπουργούς που θα ψωμολυσάνε. Γράψε σου λέω γράψε.

Γράψε και γιά τα φουσκωτά και τις ψαρόβαρκες που θα μεταμορφώνονται σε σκάφη και κότερα, γράψε γιά τα τριάρια που θα μετατρέπονται σε βίλες και εξοχικά, γράψε : ένα ρύζι καρολίνα, μιά εξάδα αυγά, χαρτί υγείας, ένα πακέτο μακαρόνια το 6 νούμερο και μισό κιλό φέτα.

Aφού έγιναν όλα αυτά, κοίταξα, και να! Eίδα μια πόρτα ανοιγμένη στον ουρανό. Kαι άκουσα εκείνον που μίλησε την πρώτη φορά μαζί μου, και που η φωνή του ήταν σαν τον ήχο της σάλπιγγας, να μου λέει: “Aνέβα εδώ και θα σου δείξω εκείνα που πρόκειται να συμβούν ύστερα απ’ αυτά.

Και του λέω : ωχ ! έχει κι άλλα ;

2 ΜΙΛΗΣΑΝ:

molemou 20 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:29 π.μ.  

Aφού έγιναν όλα αυτά, κοίταξα, και να! Eίδα μια πόρτα ανοιγμένη στον ουρανό. Kαι άκουσα εκείνον......... ΠΟΙΟΝ ΡΕ ΜΠΑΓΆΣΑ. ΔΏΣΕ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΡΕ ΚΟΥΦΆΛΑ ΜΌΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΆΡΤΗ ΣΟΥ

Ανώνυμος 20 Σεπτεμβρίου 2008 στις 3:49 μ.μ.  

Και βεβαια εχη και αλλα , συμφωνα με νεα δημοσκοπηση ο Γιωργακης θεωρητε ο πιο καταληλος για προθυπουργος και επεται ο Κωστακης.Ρε δεν τραβαω τα βυζια μου να κατεβασω γαλα λεω γω.

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP