30/8/08

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ NBC ΑΠΟ ΤΟΝ BRIAN WILLIAMS ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ NIGHTLY NEWS


Αλλάζουμε κλίμα. Η επιτυχία του blog "Κωλότριχες" προσέλκυσε το ενδιαφέρον ξένων τηλεοπτικών δίκτυων όπως του CNN του NBC του NBA του ΡΙΚ του AL JAZEERA και του ΤΗΛΕΦΩΣ. Ο συγγραφέας του δέχθηκε πλήθος προτάσεων γιά να παραχωρήσει μιά συνέντευξη προς αυτά και τελικά ύστερα από διαβουλεύσεις με τον μάνατζερ του Ηλία Ψινάκη τυχερός στάθηκε ο anchorman του αμερικανικού δικτύου NBC και παρουσιαστής της ειδησεογραφικής εκπομπής Nightly News, Brian Williams που έδωσε μίζα ενός εκατομυρίου ευρώ σε μετρητά με κατάθεση σε τράπεζα της Βολιβίας.

Το κείμενο της συνέντευξης που παρακολούθησαν ζωντανά 950.000.000 καθηλωμένοι αμερικανοί τηλεθεατές σε αναπηρικό καροτσάκι μπορείτε να διαβάσετε παρακάτω.


B.W. : Που οφείλεται η μεγάλη επιτυχία που σημειώνει το blog σας ;


Κ.Τ. : Δεν μπορεί παρά να οφείλεται στην άριστη συνεργασία όλων αυτών που συμμετέχουν στην συγγραφή του το δέσιμο που έχουν μεταξύ τους και το καλό ελαιόλαδο.


B.W. : Πόσοι συνεργάζονται μαζί σας, έχω ακούσει ότι το γράφετε μόνος σας.


Κ.Τ. : Είμαι εγώ, ο σύζυγος της γυναίκας μου, αυτός που βλέπεις απεναντί σου, ο πατέρας των παιδιών μου και ο μοναχογυιός της μάνας μου. Ξέχασα και την καθαρίστρια την Κυρά Λένη.


B.W. : Πόσους επισκέπτες έχει το blog σας ;


Κ.Τ. : Το blog δέχεται επισκέψεις 15:00 με 19:00 το απόγευμα καθημερινά εκτός Σαββάτου και Κυριακής. Να σας πω την αλήθεια δεν τους έχω μετρήσει. Ίσως να φταίει και η κακή σχέση που είχα πάντοτε με τα μαθηματικά καθώς και μιά αγκύλωση στα δάχτυλα.


B.W. : Κατά καιρούς διάφορες κινήσεις πρωτοβουλίες και διαμαρτυρίες έχουν ξεκινήσει από bloggers. Εσείς έχετε κάνει κάτι ανάλογο ;


Κ.Τ. : Ήμουν ο πρωτεργάτης της κίνησης ενάντια στην κακοσμία των ποδιών καθώς και ένας από τους βασικούς συντελεστές της πρωτοβουλίας γιά την απελευθέρωση μιάς μελιτζάνας που κάποιος βάναυσος κρατούσε γιά μήνες σε γλάστρα στα Σεπόλια. Συμμετείχα επίσης στην κίνηση "Τερηδόνα STOP !" και ήμουν ο ένας από τα δύο άτομα που παραβρέθησαν στη βουβή διαμαρτυρία στο Σύνταγμα γιά τη φίμωση των blogs.


B.W. : Πότε ξεκινήσατε το blogging ;


Κ.Τ. : Μικρό παιδάκι θυμάμαι τον εαυτό μου στο δημοτικό με ένα μπλοκάκι στο χέρι στο οποίο κατέγραφα ότι κάνανε οι συμμαθητές μου και μετά το παρέδιδα στη δασκάλα. Κατόπιν μεγαλώνοντας στο Γυμνάσιο μπλόκαρα τα φρένα του αυτοκινήτου ενός καθηγητή μου με αποτέλεσμα να πέσει από ύψος 40 μέτρων και να μην πάθει τίποτα ο κωλόφαρδος ενώ σε πιό μεγάλη ηλικία μπλόκαρε παντελώς ο εγκέφαλος μου και εξακολουθεί να είναι έτσι και χειρότερα μέχρι σήμερα. Πάντα δηλαδή μπλόκαρα από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου.


B.W.: Γιατί ονομάσατε το blog σας "Κωλότριχες" ;


Κ.Τ. : Ήταν ένα βροχερό πρωινό του Απρίλη και εγώ έχεζα. Σκουπιζόμενος κατόπιν έκατσα και αναρωτήθηκα ποιά είναι η χρησιμότητα των κωλοτριχών στον άνθρωπο ενώ ο πίθηκος πχ δεν έχει αλλά ούτε και τα ιγκουάνα. Δεν μπόρεσα να βρω απάντηση στο βασανιστικό αυτό ερώτημα οπότε λέω δεν φτιάχνω ένα blog να το ονομάσω "Κωλότριχες" και να γράφω εκεί μέσα ότι παπαριά μου έρθει στο κεφάλι. Έτσι απλά.


B.W. : Αν δεν ήσασταν αυτός που είστε ποιός θα θέλατε να είστε ;


Κ.Τ. : Θα ήθελα να ήμουν εσύ κι εσύ εγώ και να σε ρωτάω μαλακίες.


B.W. : Υπάρχουν σχέδια γιά εμπορική αξιοποίηση του blog σας ;


Κ.Τ. : Μα το blog ήδη βγάζει χρήματα. Όλα τα posts είναι κατευθυνόμενα από κάποια "κέντρα" πολλά δε, μου τα γράφουν άλλοι. Παίρνω περίπου πενήντα χιλιάρικα το post. Έχω καλή συνεργασία με τις μυστικές υπηρεσίες τον υπόκοσμο καθώς και με την κυβέρνηση. Δόξα τω θεώ το μεροκάματο βγαίνει.


B.W. : Πως βλέπετε την ανάπτυξη του ίντερνετ και των διαδραστικών μέσων το 2009? Ποιες οι προβλέψεις σας για το μέλλον του διαδικτύου και πώς θα εξελιχθούν τα πράγματα παγκοσμίως ?


Κ.Τ. : Όλα αυτά τα θεωρώ σατανικά πράματα, είναι του αντίχριστου, φωτιά θα πέσει να μας κάψει, πάμε κατά διαόλου, μακρυά από μας.


B.W. : Σας ευχαριστώ πολύ.


Κ.Τ. : Και βέβαια πρέπει να με ευχαριστείς ήταν τιμή σου.

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Masterpcm 2 Σεπτεμβρίου 2008 στις 2:34 π.μ.  

Τι έφτιαξες πάλι!!!
Σε καλό σου, το διαβάζω αργά τη νύχτα και δεν μπορώ να γελάσω δυνατά, θα με πνίξεις!!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP