20/8/08

ΚΩΛΟΔΑΧΤΥΛΟ ΥΓΕΙΑ ΝΥΧΙΑ


Αυτές τις λέξεις πληκτρολόγησε πριν από λίγο (22:44) κάποιος συμπατριώτης μας από Θεσσαλονίκη στο Google και είχε την τύχη να γνωρίσει τις Κωλότριχες.

Αν διαβάζεις ρε άνθρωπε μου, πες μου σε παρακαλώ τι έψαχνες να βρείς ;

Ήμαρτον !!!

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 21 Αυγούστου 2008 στις 8:19 π.μ.  

θα σου πω εγω τι ενοει. Υπαρχουν ανθρωποι που τρωνε τα νυχια τους οπως εγω και υπαρχουν ανθρωποι που τους αρεση να βαζουν κολοδαχτυλο ΟΧΙ ΕΓΩ.Για λογους υγειας λοιπον πρεπει να καθαριζουν επιμελως τα νυχια τους μετα το κολοδαχτυλο και μετα να τα τρωνε.Ομως επειδη το φαγωμα γινετε υποσυνηδειτα ολο και καποιο σκατουλακι καταληγη στο στομα με αποτελεσμα και μια τριτη διαστροφη την σκατολαγνεια. Γι αυτο προτεινω κοψιμο του φαγωματος των νυχιων σταματημα του κολοδαχτυλου και αν τα πιο πανω ειναι αδυνατα κοψιμο των δαχτυλων σε πριονοκορδελα.Και οτι μεινη θα ειναι πιο ευχαριστο για τον κωλο και δεν θα υπαρχη κινδυνος για σκατολαγνεια

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP