21/8/08

ΧΕΣΙΜΟ


Όταν χέζω πρέπει οπωσδήποτε να έχω κάτι να διαβάζω. Συνήθως διαβάζω T3, HITECH, STUFF, αν δεν έχω τότε ότι έντυπο υπάρχει διαθέσιμο.

Μία φορά σε ξένο σπίτι που δεν είχα τι να διαβάσω, διάβασα τις οδηγίες χρήσεως μιάς σκόνης καθαρισμού. Κατόπιν διάβασα όλο το Tide.

3 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Admin 21 Αυγούστου 2008 στις 5:08 μ.μ.  

Δεν νομιζω να υπάρχει κάποιος που να μην εχει διαβάσει -χέζοντας- τις οδηγίες των απορρυπαντικών, αφου τα εχει χρησιμοποιήσει!

Ανώνυμος 21 Αυγούστου 2008 στις 6:18 μ.μ.  

Εγω οταν ημουν 16 ετων ο πατερας μου αποφασισε οτι ημουν πια αρκετα μ εγαλος για να διαφωτιστω ,και να οργανοθω στην ΚΝΕ.Εξω απο την τουαλετα διαβαζα Μαρξ και οτι μου δινε ο πατερας μου για τον ταξικο αγωνα.Ομως αυτο που πραγματικα γουσταριζα να διαβαζω ηταν οι κρυμενες στο παταρι εικονογραφημενες τσοντες ταρατατα ζακουλα κλπ μιλαμε για μεγαλη βιβλιοθηκη.Τωρα διαβαζω οτι βρω απο σερβιετες μεχριτην περιεκτικοτητα του οινοπνευματος στο μπουκαλακι.Α ρε που ναι τα νιατα!!!!

Ανώνυμος 16 Οκτωβρίου 2008 στις 6:17 μ.μ.  

Εντυπα στιλ "Εσπρεσσο", "Χαι", "Σοκ", "ΟΚ", "Νιτρο", "Κλικ", "ΜΑΧ", "ΜΑΧΙΜ", "Κοσμοπολιταν" etc. ενδεικνυνται για αναγνωσεις κατα την διαρκεια της δημιουργικης εργασιας που περιγραφεται απο τον συγγραφεα του εν λογω κειμενου. Και το επιπλεον αβανταζ: Τα εντυπα αυτα μπορουν καλλιστα να χρησιμοποιηθουν και ως χαρτι υγειας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP