10/8/08

ΟΙ ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ


Διαισθανόμενος το υπέρτατο χρέος που έχω έναντι των αναγνωστών του blog θα παραμείνω στα μετόπισθεν πιστός στον αγώνα γιά την ενημέρωση και την ψυχαγωγία.

Όπερ μεθερμηνευόμενον λεφτά δεν έχουμε, είμαστε να μας κλαίν οι ρέγγες, ούτε με κουπόνια της εργατικής εστίας δεν μπορούμε να φύγουμε, θα πήξει ο κώλος μας, θα μαυρίσει το μάτι μας, ούτε στη Χιλιαδού με αντίσκηνο και κονσέρβες, χέσε μέσα Πολυχρόνη, θα πάρουμε τα παπάρια μας, γάμησε τα κι άφησε τα, παρ΄το αυγό και κούρευτο.

5 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Εύη 10 Αυγούστου 2008 στις 7:11 μ.μ.  

Αν σε παρηγορεί δεν είσαι ο μόνος που δεν θα πάει διακοπές........
Το άσχημο είναι για τα μικρά παιδιά αυτά τι φταίνε να μένουν κλεισμένα στα διαμερίσματα γιατί κάποιοι αποφάσισαν να μας μαδήσουν τους κωλότριχες μας; ........ ουπσ συγγνώμη αν είπα κακιά λεξούλα......... Χαχαχαχαχαχαχα

Asshair Stylist 10 Αυγούστου 2008 στις 9:07 μ.μ.  

Με παρηγορεί όσο να΄ναι. Τα παιδάκια τώρα δεν περνάνε κι άσχημα. Κάθε μέρα θάλασσα και βόλτα.

Γιά το blogoπαίχνιδο σου θα εκφράσω τις επιφυλάξεις μου διότι λόγω στάσης ζωής και προσωπικών βιωμάτων αποφεύγω τις ευχές γιά τον οποιονδήποτε.

Μη με παρεξηγείς σε αγαπώ σε εκτιμώ και σε έχω φιλινάδα anyway.

Φιλιά.

Ανώνυμος 10 Αυγούστου 2008 στις 10:23 μ.μ.  

με ρωτανε αν θα παω πουθενα φετος.και εγω τους απανταω ΠΟΥΘΕΝΑ εκει που πηγα και περυσι και προπερυσι εκει που παω 45 χρονια τωρα και μεταξυ μας δεν νομιζω οτι χανω και τιποτα αφου εχω την πολυτελεια να μενω στα μεγαρα το σπιτι που φτιαχνω ειναι σε ενα λοφο και αγνατευω 360 μοιρες και αν αποφασισω να βρεξω τον κολο μου εχω πολλες επιλογες αλεποχωρι κινετα ψαθα κ.τ.λ.π για πιο λογο λοιπον να παω να στριμοχτω σ αυτα τα κολονησια με την γκλαμουρια της πουτσας και να τρωω ολο τον χειμωνα ψωμι και ελιες για να ξεπληρωσω το διακοπο δανειο.

Ανώνυμος 10 Αυγούστου 2008 στις 10:43 μ.μ.  

Υστερογραφο 1 συγνωμη για τα ορθογραφικα λαθη, οταν πηγαινα σχολειο την δεκαετια του 70 στην γερμανια εκανα μονο 4 ωρες ελληνικα, την εβδομαδα.Υστερογραφο 2χαιρομαι που ο κομωτης κωλοτριχων δεν θα παει διακοπες, και ετσι θα περασουμε θαυμασια λοιδορωντας την επικαιροτητα.Υστερογραφο 3 Ο εν λογω κομωτης μου ειναι πολυ συμπαθης και οπιος τον πειραξη θα φωναξω τον κουγια

Εύη 12 Αυγούστου 2008 στις 8:17 μ.μ.  

Σε ευχαριστω που με τιμας με τη φιλια σου και που απαντησες εστω και αρνητικα, να εισαι παντα καλα

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP