27/8/08

ΑΡΡΩΣΤΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΑ


Είμαι άρρωστος γαμώ το κέρατο μου γαμώ ! Αυγουστιάτικα και καλοκαιριάτικα, ότι χειρότερο. Συνάχι, βήχας, πονόλαιμος, πόνος στο στήθος, πόνοι σε όλο το σώμα, πονοκέφαλος, (πυρετό ευτυχώς δεν έχω).

Σέρνω την ύπαρξη μου μέχρι το λάπτοπ (δεν έχω wi fi) και σας γράφω τα εξής :

Το εγκαταλελειμμένο κωλοτριχοgroup στο facebook επανακάμπτει και ζητά νέα μέλη. Είχα σκεφτεί να το αφήσω στην τύχη του διότι η γνώμη μου γιά το φατσοβιβλίο του διαόλου δεν είναι και η καλύτερη και εξακολουθεί να μην είναι, αλλά εδώ και η κουτσή Μαρία έχει group στο facebook δεν θα έχουνε οι ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ ; Γράψου λοιπόν ΕΔΩ και δήλωσε τον φανατισμό σου γιά το τρισαγαπημένο σου ιστολόγιο.

Τέλος ένα ευχαριστώ γιά μιά ακόμη φορά στον Νίκο Κλειτσίκα και το sibilla-gr γιά την αναδημοσίευση των κειμένων μου και την έκφραση του θαυμασμού μου και σεβασμού μου προς το πρόσωπο του γιά την εξαίσια δημοσιογραφική και ερευνητική του προσπάθεια.

Άιντε περαστικά μου και τα λέμε αύριο, ελπίζω με κανένα καλό κείμενο.

2 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Masterpcm 27 Αυγούστου 2008 στις 11:12 μ.μ.  

Περαστικά... σύντομα...

NISPELL 27 Αυγούστου 2008 στις 11:13 μ.μ.  

Περaστικα αααααΜην Βριζεις στο Φειςςςς ΜπουΚ[χαχαχαχα], Αντε Περαστικα σου :)
Nispell

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP