25/6/08

ΕΝΟΣ ΛΕΠΤΟΥ ΣΙΓΗ ΣΤΗ ΜΝΗΜΗ ΤΗΣ ΠΙΟ ΑΞΕΧΑΣΤΗΣ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΜΕΣΟΝΥΚΤΙΑΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ


Δεκαετία '90. Εκεί γύρω στα μεσάνυχτα οι δρόμοι της Αθήνας αδειάζουν και άνθρωποι σκυφτοί και βιαστικοί τρέχουν προς τα σπίτια τους. Δεν πρόκειται να κατέβει ο Κόμης Δράκουλας από την Τρανσυλβανία, απλά ξεκινά η εκπομπή του Βασίλη Λεβέντη στο Κανάλι 67.

Μιά επιβλητική φιγούρα με χοντρά κοκκάλινα γυαλιά, πουκάμισο και γιλέκο, αχτένιστο μαλλί και φραπέ στα δεξιά (ή αριστερά δε θυμάμαι) σκάει μύτη στο γυαλί και οι τηλεφωνικές γραμμές παίρνουν φωτιά. Είναι ο Πρόεδρος της Ένωσης Κεντρώων ο Βασίλης Λεβέντης όπως είπαμε, στην επικοινωνία του με το Λαό ή τα ζώα αν θέλετε, ανάλογα με την περίπτωση (συνήθως μετά από εκλογική αναμέτρηση, όπου ο πρόεδρας έχει μείνει και πάλι εκτός και έκτος του κοινοβουλίου).

Στο δεύτερο όροφο της ελεεινής πολυκατοικίας της οδού Φυλής και Μακεδονίας οι δύο συγκάτοικοι (μερικές φορές και τρείς και τέσσερεις) προσπαθούν να βάλουν την εσωτερική κεραία της φορητής tv σε τέτοια θέση ώστε να καμπανίζει το σήμα του Καναλιού 67. Ένας από αυτούς είμαι κι εγώ, που την εποχή εκείνη σπουδάζω δημοσιογραφία και σκηνοθεσία (κατόπιν) και έχω ξενιτευτεί στη ξελογιάστρα Αθήνα.

Αφού λοιπόν καμπάνιζε το σήμα, πέφταμε όλοι απάνω σε ένα κρεβάτι με πίτσες, μπίρες, κοκακόλες, σουβλάκια ή γαριδάκια στις φτώχιες και περιμέναμε. Περιμέναμε το ξέσπασμα του πρόεδρα, το ξεκαρδιστικό αυτό ξέσπασμα, συνήθως μετά από κάποιο τηλεφώνημα εγκάθετου του ΠΑΣΟΚ ή της ΝΔ.

"Κλείστε τον κύριο είναι εγκάθετος" ήταν το σύνθημα γιά να ξεσπάσει η αντροπαρέα σε γέλια μέχρις δακρύων και μέχρις να βαράνε οι γειτόνοι τα ταβάνια και τους τοίχους με σκουπόξυλα και παντόφλες. Αξέχαστες εποχές ...

Ο πρόεδρος μας χάριζε υπέροχες βραδιές ξεκαρδίσματος κι εμείς γιά ανταπόδωση κάποιες φορές του είχαμε χαρίσει αφιλοκερδώς και ανιδιοτελώς την ψήφο μας μπας και μπορέσουμε να τον καμαρώσουμε μιά μέρα στη Βουλή.

Δυστυχώς όμως δεν είχαμε αυτή την τύχη ούτε η παρέα ούτε η Χώρα, βλέπετε οι εγκάθετοι και διάφορες άλλες σκοτεινές δυνάμεις έβαλαν το χέρι τους ώστε να βγεί από το πολιτικό παιχνίδι ο πρόεδρας. Άτιμη κοινωνία.

Στα χρόνια που ακολούθησαν ο Βασίλης Λεβέντης πούλησε το Κανάλι 67, το οποίο έγινε το γνωστό μας EXTRA 3, τσέπωσε και ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό και κράτησε εκεί μέχρι σήμερα αν δεν κάνω λάθος κάποιες βραδυνές εμφανίσεις, χωρίς όμως την αίγλη και το γέλιο των εποχών εκείνων, του φραπέ, της καζάκας και της πίτσας.

Εμείς όμως αν και μεγαλώσαμε και κάναμε οικογένεια και σοβαρευτήκαμε (μπου χα χα !) πάντα θυμόμαστε τον πρόεδρα στις εμφανίσεις του εκείνες και με τη βοήθεια του YOUTUBE γυρίζουμε πίσω στο χρόνο και γαμιόμαστε στα γέλια με μνημειώδεις ατάκες και απίστευτες συνομιλίες και μονολόγους. (Να πεθάνουν ο Μητσότακης και ο Παπανδρέου, να τους στείλει ο θεός καρκίνο).

Ενός λεπτού σιγή λοιπόν στη μνήμη της αξέχαστης αυτής εκπομπής και γιατί όχι και μιά ψήφος στον πρόεδρα στις ερχόμενες εκλογές ώστε να μη μας φύγει από το μάταιο αυτό κόσμο με τον καημό.

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Κατερίνα Κασκαντίρη 12 Μαΐου 2014 στις 8:34 μ.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP