25/6/08

ΜΕΓΑΛΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ : ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΤΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΣΤΕ

Επειδή είμαι πτώμα και κουτουλάω απάνω στο λαπτόπ από τη νύστα και επειδή πλέον τα γεγονότα ξεπερνούν την κάθε φαντασία του κάθε ευφάνταστου συγγραφέα (όπως εγώ), θα ήθελα να μου πείτε τι να γράψω.

Γράψτε στα σχόλια ή στείλτε ένα email και κερδίστε κατόπιν κληρώσεως έναν αποχυμωτή SIEMENS.

5 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 25 Ιουνίου 2008 στις 5:30 μ.μ.  

Κ. Κωλότριχα...

Μια φορά κι έναν καιρό που λέτε, ήταν κάτι κατακαϋμένοι συντάκτες πληροφορικής και πολιτικής. Οι καϋμένοι ζούσαν μαζί με πολλά γκομπιούτερ, ντάτας και υπέροχες πσηφιακές περιφεριακές συσκευές. Οι συντάκτες αυτοί είχαν και μερικές κακές συνήθειες, με χειρότερη το να κακομεταχειρίζονται και να σπάνε γκομπιούτερ. Επίσης ήταν πολύ παράξενοι και μιλούσαν μεταξύ των χρησιμοποιώντας πολύ ακατανόητες λέξεις κι εκφράσεις. Αφήστε σας λέω, περίπτωση. Για να μη σας ταλαιπωρώ κι εγώ τώρα, με κωλοτρίχια, στο ψαχνό. Τι να έχει μέσα? Του Νόρτονα τα μάτια! Τι τέστς, τι κράς τέστς, τι παρουσιάσεις, τι νέα, τι αλληλογραφία (στημένη)... Το κωλοτριχοσέλιδο ήταν η απαρχή της νέας γενιάς περιοδικών. Ήταν το περιοδικό του γνώστη της αγοράς πληροφορικής και πολιτικής, Μητσοτάκη Junior είσαι ο πρώτος μας συνδρομητής, το περιοδικό που πρώτο τότε έδωσε CD-RAM δωρεάν, το περιοδικό 6 σε 1. Γνώρισε δε γιγαντιαία εξάπλωση -έξω από τα σύνορα μόνο.

Γιαυτό και σήμερα αποφασίσα να σας χαρίσω το μέγιστο αυτό επίτευγμα του ανθώπινου πνεύματος. Το κύρος (και το σκρούτζ) του κωλοτριχοσέλιδου είναι πλεόν ελεύθερο στο γουόρλντ γουάιντ γουέμπ.

To χου-του-μου-λού-ινγκ έχει γίνει έτσι ώστε να πλησιάσω όσο το δυνατόν πιό κοντά στο ταξίδι στο χρόνο... πίσω στο παρελθόν. Γιατί το μέλλον είναι η χρονική περίοδος που στην διάρκεια της οποίας οι δουλειές μας ανθούν, οι φίλοι μας είναι πιστοί, Αλογοσκούφη και Σημίτη ακούτε τις καμπάνες;, και η ευτυχία μας σίγουρη.

Περί παρόντως, το τμήμα της που χωρίζει την περιοχή της απογοήτευσης από το βασίλειο της ελπίδας, γάματα με μεγάλα γράμματα.

Από που να αρχίσω και που να φτάσουμε ... Σαν να ψάχνεις κωλότριχες σε μπουρδέλο της Taipan. αναμφίβολο άμα θα βρεις μιας και ξυρίζονται όλες και όλοι.

Φιλικά ο Ελλήν μετανάστης, ο αντικονφορμιστής του εξωτερικού, ξέρεις εσύ χιχιχι ... ( το ακατατόπιστο άτομο, που νομίζει πως μία χώρα είναι καλύτερη από την άλλη ) που μάχεται ( πράξη κατά την οποία λύνω με τα δόντια μου ένα πολιτικό κόμπο που δεν λύνεται με την γλώσσα, να μου ζήσεις Πάγκαλε...).

Σημ. Πολιτικός=ματαιοδοξία, ετυμ. ο φόρος τιμής του ηληθίου στο πλησιέστερο γάιδαρο.
Μην θίγεστε κομματοσκυλάδες. ( με κάνετε και χάνω ορθογραφικούς κανόνες )

Μπαι δε γουέι, άμα θές την θεματολογία λετ με νοου.

Ανώνυμος 25 Ιουνίου 2008 στις 5:37 μ.μ.  

Α και ξέχασα ... αντί του αποχυμωτή , μπορώ να έχω ένα ασύρματο δονητή μπετού με ενσωματωμένο κωλοβυθόμετρο ; Η αποστολή και χρέωση να γίνει στο πολιτικό γραφείο του Παπανδρέου Junior παρακαλώ. Εχει λυσάξει στο κλάμα το μπέμπης μας. Θα χάσει και το μισό πολιτικό προσωπικό πλέον. άμα δεν φτάνουν τα μπιτ που σου έγραψα, έχω και κάτι κουπόνια απο το τηλέραμα 7 ετων για μια σαλατιέρα και κάποια κουπόνια απο την απογευματινή για ένα ταξίδι στην Καλαμπάκα.

Φιλικά από τον έλληνα αντικονφορμιστή του εξωτερικού ...

Asshair Stylist 25 Ιουνίου 2008 στις 5:45 μ.μ.  

Το μόνο που κατάλαβα από αυτά που έγραψες είναι ότι είσαι ο Μανώλης.

Ανώνυμος 25 Ιουνίου 2008 στις 5:50 μ.μ.  

Κρύβε λόγια ... είμαι σε μυστική αποστολή από την E.Y.Π. και το τμήμα δίωξης ηλ. εγλήματος. Σε ψαρεύουμε γιατί θα σε συλλάβουμε για διακίνηση ηδονοσεξοπορνοδιατροφικού υλικού στο γουορλντ γουάιντ γουέμπ.

Αλλά εσύ δε ξέρεις τίποτα ...

Ανώνυμος 28 Ιουνίου 2008 στις 3:48 μ.μ.  

ψιτ... δημητράκη .. ο παπάς μου ψυθίρισε κάτι στο αυτί...

http://troktiko.blogspot.com/2008/06/blog-post_4022.html
http://vavanta.blogspot.com/
http://troktiko.blogspot.com/2008/06/prison-break.html
http://tolimeri.blogspot.com/

Επίσης κάνε το κόπο και πιάσε παπάδες και Βαλλιανάτο στην θεματολογία και άμα ξεκινήσουν αγωγές και μηνύσεις εγώ είμαι εδώ ...

Μην ξεχάχεις τη κα.Καραμανλή που τελείωσε την Ιατρική σε 3 χρόνια, ασχέτως αν στο πανεπιστήμιο δεν πήγε ούτε για να γραφτεί, άνευ εισαγωγικών εξετάσεων φυσικά κι όμως πήρε κρατικό πτυχείο, έκανε ειδικότητα για ένα εξάμηνο στη Κόρινωθο και όλα αυτά με τις ευλογείες του Ιατρικού συλλόγου αθηνών.

Σε αφήνω συγχήστηκα, πάω να πιώ μπύρα και να μεθύσω, μιας και μας αξίζουν οι πολιτικοί που μας κυβερνούνε, που να τους καεί το dvd player.

Φιλικά ο Ελλήν μετανάστης, ο αντικονφορμιστής του εξωτερικού, ξέρεις εσύ χιχιχι ...

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP