22/6/08

ΠΡΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΟ-ΙΣΡΑΗΛΙΝΗ ΑΣΚΗΣΗ


http://taxalia.blogspot.com/2008/06/blog-post_6376.html

Επειδή τώρα ενημερώθηκα, κάπως καθυστερημένα αλλά άνθρωπος είμαι δεν είμαι pc, χρησιμοποιώ αυτό εδώ το δημόσιο βήμα γιά να απευθύνω ένα μήνυμα προς την ελληνική κυβέρνηση :

ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΝΟΗΘΕΙ ΚΑΝ. ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ.

Η δεύτερη μου υπηκοότητα (ψυχικά) είναι η παλαιστηνιακή.

ΥΓ : Δεν είμαι καθόλου αντισημίτης απλά είμαι φανατικά φιλοπαλαιστήνιος ...

1 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Ανώνυμος 2 Αυγούστου 2008 στις 12:52 π.μ.  

ποτε δεν μπορεσα να καταλαβω γιατι οπιος δεν συμπαθη την εκλεκτη ρατσα του θεου(καλα μιλαμε πρεπη να εχη πολυ περιεργο γουστο ο θεος)πρεπη να ειναι απαραιτητα και αντισιμητης οπιος δηλαδη δεν συμφωνη με τα εγκληματα τους κατα της ανθρωποτητας ειναι αντισιμιτης ρε δεν πανε στο γερο το διαολο λεω εγω

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP