18/3/09

ΚΟΥΚΟΥΝΟΦΟΡΟΣ

Γιά καμιά βδομάδα είχα με ίωση τον μικρό και δεν είχα όρεξη να γράψω. Η εβδομάδα πέρασε ο μικρός πήρε τα πάνω του, η όρεξη όμως γιά γράψιμο δεν έρχονταν. Ο συγγραφέας αντιμετώπιζε σοβαρό ψυχολογικό πρόβλημα με άγνωστα αίτια και απλά περίμενε καρτερικά να επανέλθει στην πρότερη κατάσταση.

Σήμερα κάποια σημάδια ανάκαμψης διεφάνησαν και τώρα, μαζεύω το σαπισμένο μου κορμί και το τσακισμένο μου μυαλό, κάθομαι στην καρέκλα αδράζω το λάπτοπ και αρχίζω να γράφω. Παίζει το θετικό ρόλο του και ο Παπουτσής που τον βλέπω στο MEGA και φουντώνουν τα νεύρα μου.

Ξεκινώ λέγοντας σας ότι η κατάσταση στη χώρα μας με τις απολύσεις, τις διαθεσιμότητες, τις περικοπές μισθών και ωραρίων έχει ξεφύγει και έχουν δωθεί "φιλικές" συστάσεις από τους άξιους αντικαταστάτες του Ρουσσόπουλου προς τα ΜΜΕ να μην δίνουν διάσταση στο θέμα. Όμως πόσα σκατά να κρύψεις κάτω από το χαλί, επιχειρήσεις είναι τα κανάλια και θέλουν να κρατήσουν την  πελατεία τους και να φανούν έστω και υποτυπωδώς αξιόπιστα.

Βρέθηκαν λοιπόν οι φταίχτες γιά την οικονομική κρίση, είναι οι εργαζόμενοι οι παλιόπουστες που παίρνουνε 700 ευρώ και δεν ντρέπονται και βάζουνε σόλο μέσα τους εργοδότες τους και τολμάνε και ζητάνε και ένσημα και υπερωρίες και τριετίες και διάλειμμα γιά καφέ. Οι αλήτες.


Μετά το σύντομο διαφημιστικό διάλειμμα να περάσω σε ένα άλλο θέμα, αυτό της ποινικοποίησης της κουκούλας και να πω ότι από γελοίους δεν μπορεί να περιμένεις τίποτε άλλο παρά γελοιότητες. Ας κοιτάξουνε πρώτα να μαζέψουνε όλους αυτούς τους χιλιάδες μπεγλεροφόρους-θυρωρούς αστυνομικούς που φυλάνε σελέμπριτις και να τους βγάλουνε στο δρόμο και ας αφήσουνε τις μαλακίες και τα φτηνά επικοινωνιακά κολπάκια γιά να μασάνε οι παλαιοδεξιές γριούλες. Ρε μαλάκες δεν έχει περάσει από το μυαλό σας τι νίλα έχετε να πάθετε αν αποφασήσουμε καμιά μέρα να σας κάνουμε πλάκα και βγούμε όλοι στους δρόμους με κουκούλες ? Είναι τόσο ηλίθιοι, πείτε μου σας παρακαλώ !

Η απάντηση σε πρώτο επίπεδο σκέψης είναι : ναι είναι ηλίθιοι. Όμως σε ένα δεύτερο, τρίτο, τέταρτο επίπεδο μάλλον εμείς είμαστε οι ηλίθιοι που τους έχουμε κάνει όλους αυτούς πρώτους μάγκες. Πολιτικά σκουπίδια κατηγορίας εθνικού σταρ και Έφης Θώδη και κάτω, αντί να τρώνε σφαλιάρες δουλεύοντας παραγυιοί σε μπακάλικα σαν το Ζήκο, παριστάνουν τους σωτήρες του Έθνους και τους συμπαραστάτες του λαού. Ντρέπομαι ειλικρινά γιά λογαριασμό αυτών που ψηφίσανε (ειδικά αυτόν) το Μαρκογιαννάκη.

Θα κλείσω εδώ, θέλω να πω κι άλλα αλλά πάλι "έπεσα" νταούνιασα στα ελληνικά, θέλω να ρίξω καντήλια, μπινελίκια, γαμωσταυρίδια, χριστοπαναγίες, δε μου βγαίνει όμως ρε πούστη μου, έχω χάσει τη φόρμα μου μιά μαιμού adidas ήτανε που είχα πάρει από κινέζους, μήπως την είδε κανείς ???

4 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Basilis4 19 Μαρτίου 2009 στις 12:11 μ.μ.  

Σαν χώρα δεν είμαστε στον 3ο λεγόμενο κόσμο..Τον..αναπτυσόμενο και καλά..Είμαστε σε κάποιον 4ο κόσμο,μόνοι μας και μάλιστα τελευταίοι..Οσο οι ΜΑΛΑΚΕΣ που ψηφίζουνε πασοκ-νδ συνεχίζουν να είναι το 70%,την έχουμε..μαμίσει..

gnostosagnostos 19 Μαρτίου 2009 στις 6:51 μ.μ.  

τα ιδια παντελακι μου τα ιδια παντελη μου,οσο ειμαστε το ιδιο μουνι η ιδια πουτσα θα μας γαμη και δυστηχως απο τι βλεπω δεν αλλαζουμε... δυστηχως.Ας τους βρισουμε οπως θελουμε αλλα η παναγια τη μας φταιει ρε παιδια?

ΠΑγιαυλάς ΝΙΚΟΣ 19 Μαρτίου 2009 στις 10:13 μ.μ.  

Για τη χαμένη σου φόρμα, σου συνιστώ αγαπητέ φίλε, να πράξεις ότι και ένας (πρώην δυστυχώς)αστυνομικός.Ο οποίος ντύθηκε γυναίκα, με σούπερ μινάκι και κόκινο στριγγάκι, πήγε σε σε ένα παρκάκι, έξω από μιά σχολή φοιτητών και άρχισε να ψάχνει το πορτοφόλι που του έκλεψαν μέσα από την αθλητική του φόρμα.....

Κατερίνα Κασκαντίρη 1 Μαΐου 2014 στις 6:40 π.μ.  

Με λένε Κατερίνα Κασκαντίρη και μου αρέσει να γαμιέμαι ασύστολα από όλες τις τρύπες μου. Επειδή όμως είμαι ψιλομπάζο, αναγκάζομαι να πληρώνω για να μου κάτσουν (συνήθως Αλβανοί ή Πακιστανοί). Η μπουρδελο-οικογένειά μου που κατέχει τους Μύλους Μάρρα στην Κόρινθο με έστειλε στην Αθήνα να σπουδάσω Νομική αλλά εγώ το μυαλό μου το έχω στα κωλόμπαρα και στο πώς θα γεμίσω το μουνί μου με κρέας!

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP