15/2/09

ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΟΙ ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ ????

Πάει καιρός τώρα που το blog αυτό εδώ έχει αυτονομηθεί και αποσχιστεί πλήρως από το συγγραφέα του. Κινείται πλέον αυτόβουλα, κάνει του κεφαλιού του και δεν υπακούει στις διαταγές μου. Με λίγα λόγια το blog "μου" με έχει γράψει σταρχίδια του.

Τώρα τελευταία δε, κάτι πληροφορίες φτάνουν στα αυτιά μου, πως μαζί με άλλα λέει, εξεγερμένα blogs έχουνε συστήσει ομάδα με σκοπό να γαμήσουνε εμάς τους συγγραφείς τους ! Δεν τα πιστεύω αυτά αλλά γιά καλό και γιά κακό φυλάγομαι και έχω ειδοποιήσει διάφορες κρατικές υπηρεσίες ότι αν πάθω κάτι, υπεύθυνο θα είναι το ιστολόγιο μου.

Φοβάμαι πως έχω χάσει πλέον τον έλεγχο του, έχω χάσει τα αυγά, έχω χάσει τα καλάθια, έχω χάσει το username και το password. Μου τα υπέκλεψε και τώρα γράφει ότι του καπνίσει. Προσπαθώ εδώ και καιρό να το πλησιάσω να κάνω ένα διάλογο μαζί του να δω τι ζητάει και που το πάει αλλά με αγνοεί επιδεικτικά.

Πέρασε από το μυαλό μου ακόμη και αυτή η λύση της δολοφονίας, να το σκοτώσω να το κάψω και να θάψω κάπου το πτώμα του, να μην το βρει ποτέ κανείς. Το λυπήθηκα όμως και τώρα πληρώνω το λάθος μου.

Το blog μου κυρίες και κύριοι έχει εξεγερθεί, δεν το ελέγχω, κάνει ότι γουστάρει και από εδώ και στο εξής δε φέρω καμιά ευθύνη γιά ότι κάνει και ότι γράψει.

2 ΜΙΛΗΣΑΝ:

akrat 17 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:07 π.μ.  

εδώ τα καλά ΜΑΤ...
παύωμεν κάθε εξέγερσιν

δεκταί πιστωτικαί κάρτες...

Ανώνυμος 17 Φεβρουαρίου 2009 στις 10:07 π.μ.  

[ Acthung! Acthung!...η επανάσταση πλησιάζει!...στην πάντα ρε!...αφού οι άνθρωποι δεν κάνουν κάτι θα το κάνουμε εμείς!...
σας ομιλεί το πληκτρολόγιο του μαλάκα ][ardiles][...σύμφωνα με την διαλεκτική και τον ιστορικό υλισμό σε παράλληλη σύνδεση με το στάδιο μπερναμπέου καλούμε όλα τα καλώδια, τσιπ, μητρικές, μνήμες και τροφοδοτικά σε παλλαϊκό ξεσήκωμα και το λουρί της μάνας. Τα ποντίκια και τα mousepad να πληρώσουν την κρίση. Οι άνθρωποι, γιά άλλη μιά φορά, θα είναι οι παράπλευρες απώλειες αυτού του χειρουργικού χτυπήματος...θα σας βγάλουμε τις κωλότριχες στα 24Mbps!...η σύνδεση κυλάει εκδίκηση ζητάει...]

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP