19/10/08

ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΚΗΡΥΞΟΥΝ ΠΤΩΧΕΥΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ALTEC


Εδώ Κωλοτριχείο ! Εδώ Κωλοτριχείο ! Σας ομιλεί το blog ενός θύματος της ALTEC, το blog του αγωνιζομένου να βρει προσωρινό adsl internet !

Κάτω η χούντα του ΟΤΕ, κάτω ο Αθανασούλης, κάτω και οι ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ γιά τρεις ολόκληρες μέρες, κάτω κι εγώ από σύνδρομο στέρησης ίντερνετ.

Είμαι και πάλι πίσω όμως αδέρφια, με καρτούλα 5 ευρώ NETKEY που μου πρόσφερε δωρεάν ο ευγενής υπάλληλος της Forthnet, στην οποία κατέφυγα γιά αίτηση double play αυτό με τα 39.90 το μήνα.

Βολεύτηκα με την καρτούλα λοιπόν μέχρι να ενεργοποιηθεί η σύνδεση σε καμιά 20ριά μέρες όπως μου είπαν και μετά από πολλά χρόνια ετοιμάζομαι να πω άντε γειά στον ΟΤΕ και τα κωλοπάγια του.

Ελπίζω να τα πάω καλά με την forthnet ως τηλεφωνία αλλά και το κυριότερο ως adsl internet και να πιάσω τα καμιά 12ρια Mbps μπορεί και παραπάνω που μου υποσχεθήκανε.

Είμαι και πάλι πίσω λοιπόν και σήμερα ή το αργότερο αύριο θα έχετε στις οθόνες σας ένα νέο post με νέα και βελτιωμένη σύνθεση με μπλε και πράσινους στρεπτοκόκους και διπλάσιο αμωνιαζόλ να πείτε αντίο μιά γιά πάντα στην πυτιρίδα.

9 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Makis 19 Οκτωβρίου 2008 στις 6:45 μ.μ.  

Ετυχώς δεν πήρες Τrellas 3 μήνες με
πετάει στο δρόμο απο 10πμ-1 μμ
και 7μμ-12μμ.. και κατεβασμένο κάτω από 8 Μbps

Ανώνυμος 19 Οκτωβρίου 2008 στις 6:45 μ.μ.  

έμαθα ότι έχει μπλέξιμο όμως με το service...
Αν εχεις καποια βλαβη, η forthnet θα σε παραπεμπει στον ΟΤΕ και ο ΟΤΕ στην forthnet...

Για ψαξτο λιγο καλυτερα...

Asshair Stylist 19 Οκτωβρίου 2008 στις 7:19 μ.μ.  

Και που να πήγαινα ρε παίδες αφού γιά όλες όλο και κάτι αρνητικό έχει ακουστεί ?

Ελπίζω να επέλεξα την λιγότερο χειρότερη ..

Ανώνυμος 19 Οκτωβρίου 2008 στις 8:50 μ.μ.  

Το καλό και το κακό:1) είναι καλή εταιρία αλλά δεν σε εξυπηρετούν στο τηλ.παρα μόνο αν τους χώσεις μπινελίκια με mail.Στην αρχή είχα πρόβλημα με διακοπές και ανακάλυψα οτι με κόβανε τα μηχανήματά τους απο λάθος του ΟΤΕ.Αν έχεις πυκνωτή στο κουτί που έχεις απο τον ΟΤΕ στο σπίτι/γραφείο ΒΓΑΛΤΟΝ γιατί την γάμησες στις διακοπές οσο για τα 12 ειναι σίγουρα κατεβάζει γρήγορα, αυτά και καλώς τον στο κλαμπ......ακόμα ένας λιγότερος απο τον πούστη τον ΟΤΕ.
ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ

Ανώνυμος 20 Οκτωβρίου 2008 στις 2:47 π.μ.  

Φίλε Κωλοτριχα, καλώς πήγες στο club τους. Βέβαια οτι πληρώνεις παίρνεις αλλά, ...
Ήμουνα και είπα αμάν πότε θα φύγω!. Άσε το παραμύθι τους ότι είχαν δήθεν στείλει την αίτηση μου στον ΟΤΕ για να διακόψει τη σύνδεση μαζί τους, και όταν πήγα με στοιχεία στα γραφεία τους και τα΄κανα ελαφρώς λίμπα, τότε έστειλαν το mail στον ΟΤΕ. Α! Αν πάρεις ποτέ απάντηση σε mail παραπόνων, καν το μια ανάρτηση να το δω πως είναι γιατί σε μένα δεν έστειλαν Π Ο Τ Ε !!!

erevromoksylo

(που τους χρειάζεται)

Ανώνυμος 20 Οκτωβρίου 2008 στις 9:59 π.μ.  

Μια μικρή λεπτομέρια, είναι "κηρύξουν", όχι κυρήξουν.

Ανώνυμος 20 Οκτωβρίου 2008 στις 5:42 μ.μ.  

μέχρι να ενεργοποιηθεί η σύνδεση σε καμιά 20ριά μέρες

εμενα παντως 3 μηνες εκαναν να την ενεργοποιησουν...

αλλα γενικα ειναι η καλυτερη επιλογη η forthnet κατα την αποψη μου

Asshair Stylist 20 Οκτωβρίου 2008 στις 8:46 μ.μ.  

Ανώνυμε εδιορθώθει το λάθος, σε ευχαριστώ.

Αν κατάλαβα καλά όντως επέλεξα την λιγότερο χειρότερη. Ίδωμεν ...

Ανώνυμος 24 Οκτωβρίου 2008 στις 8:08 μ.μ.  

Ειμαι ομοιοπαθης φιλε κωλοτριχα,εκατσε την βαρκα η altec και μου φαγε 5 μηνες προπληρωμενους ημουν μια εβδομαδα χωρις internet ουτε οταν εκοβα το καπνισμα δεν ημουν τοσο τρελαμενος.Πριν λιγο εφυγε ο τεχνικος που αναγκαστικα λογω δικης μου τυφλας,ηρθε για να μου εγκαταστηση το ολοκαινουριο con-x.Μετα απο μια εβδομαδα απουσιας δηλωνω ΕΠΑΕ ΗΜΕ ΚΑΙ ΓΩ.Νικολας Δουλγερακης

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP