30/8/08

ΚΥΝΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ


Εύλογο το ερώτημα : Είναι οι κυνηγοί οικολόγοι ; Οι Κωλότριχες με την έντονη, βαθειά, έκδηλη, ολοφάνερη και αποδεδειγμένη οικολογική συνείδηση απαντούν κατηγορηματικά ΝΑΙ !!! Οι κυνηγοί είναι οικολόγοι και όχι απλά αυτό αλλά είναι και οι ΜΟΝΟΙ οικολόγοι.

Την στιγμή που το δάχτυλο σφίγγει την σκανδάλη της καραμπίνας ένα έντονο οικολογικό ρίγος διαπερνά τον φίλο μας κυνηγό. Την αμέσως επόμενη στιγμή που την πατά, (την σκανδάλη), ένα οικολογικό τρέμουλο συνταράσσει το κορμί του, ενώ όταν τα σκάγια βρίσκουν το στόχο και διαμελίζουν οικολογικά το πτηνό μιά οικολογική κραυγή χαράς βγαίνει από τα χείλη του : Το γάμησα το πούστικο !!!

Ο κυνηγός είναι ο προστάτης της φύσης. Το κατάλαβα όταν μικρός σε μιά μάζωξη όλου του σογιού γιά περισυλλογή ελιών, τα σκάγια τους περνούσαν λίγα εκατοστά πάνω από τα κεφάλια εμού και των ξαδερφιών μου από οικολόγους κυνηγούς οι οποίοι υπέθεσα δεν τους άρεσε που ρίχναμε τις ελιές στο έδαφος διαπράττοντας ένα φριχτό οικολογικό έγκλημα.

Ο κυνηγός σαν ακραίος οικολόγος θεωρεί επίσης όλη τη γη κοινόχρηστη. Έχει δίκιο, η φύση ανήκει σε όλους μας. Μπουκάρει έτσι σε οποιαδήποτε περιφραγμένη ιδιοκτησία θεωρεί ότι έχει καλό οικολογικό κυνήγι και με αυτό τον τρόπο αποτρέπει τα αιγοπρόβατα που τυχόν βρίσκονται εκεί να φάνε το χόρτο και το πράσινο που αποτελούν είδη ύπο εξαφάνιση. Οι ιδιοκτήτες των εκτάσεων και βοσκοτόπων γνωρίζοντας το ύψιστο οικολογικό έργο που επιτελούν δεν τους ενοχλούν καθόλου και αυτά που λένε ότι τρέμουν μην τους μπουμπουνίσουν καμιά στη μάπα είναι συκοφαντίες.

Μόνο μία φορά κάποιος άξεστος αντιοικολόγος αγρινιώτης αντέδρασε που μπήκαν στα χωράφια του και τα βοσκοτόπια του και πήρε μιά καραμπίνα και έφαγε πέντε ήρωες οικολόγους κυνηγούς. Πριν ξεψυχήσουν τον ευχαρίστησαν όλοι τους γιά τη μοναδική εμπειρία που τους πρόσφερε να νοιώσουν δηλαδή ότι και ένα πουλάκι την ώρα που τα οικολογικά σκάγια διαπερνούν το σώμα του προσφέροντας του έτσι έναν γλυκό οικολογικό θάνατο.

Οι οικολόγοι κυνηγοί να συμπληρώσουμε, μας προστατεύουν από κάποια πολύ ενοχλητικά, βλαβερά και βρωμερά ζώα. Αναφέρομαι στα ελάφια, στις αρκούδες, στις γάτες, τα ζαρκάδια, τους λαγούς, τα αγριογούρουνα, τις πονηρές αλεπούδες, τα περιστέρια και τις δεκαοχτούρες. Αν δεν ήταν οι κυνηγοί τώρα θα είχε γεμίσει ο τόπος από αυτα τα σιχαμερά πλάσματα.

Μικρός μάλωνα συνέχεια με αντιοικολόγους και αντικυνηγούς. Όταν κάποιος συμμαθητής στο Δημοτικό πήρε την καραμπίνα του πατέρα του σημαδεύοντας την αδερφή του νομίζοντας ότι ήταν άδεια και της κόλλησε τα μυαλά στον τοίχο όλοι έβριζαν αυτόν τον πατέρα που άφησε το όπλο έτσι. Εγώ ήμουν ο μόνος που τον υπερασπιζόμουν υποστηρίζοντας ότι απλά ο άνθρωπος ήθελε να βάψει με οικολογικά χρώματα τον τοίχο.

Κυνηγεσία λοιπόν και οικολογία είναι έννοιες αλληλένδετες. Έτσι δικαίως οι φίλοι μας κυνηγοί μπορούν να διεκδικήσουν την είσπραξη κοινοτικών κονδυλίων μέσω των συλλόγων τους με μικρές αλλαγούλες στα καταστατικά τους. Γιά να γίνουν και περιβαλλοντικές οργανώσεις. Οι ψευτοοικολόγοι να αφήσουν τις επιθέσεις και να αφήσουν τους πραγματικούς οικολόγους τους κυνηγούς δηλαδή να αναλάβουν την προστασία της φύσεως των πτηνών και όλων των ζωντανών πλασμάτων της γης.

Ο κυνηγός, είναι κατ’ εξοχήν λάτρης της φύσης. Βγαίνοντας στο κυνήγι, επιδιώκει να είναι κοντά της, να αναπνέει καθαρό αέρα, μακριά από τα καυσαέρια, να πίνει δροσερό νερό από πηγή, να εγκαταλείπει τους αστικούς θορύβους και να απολαμβάνει τα κελαηδήματα των πουλιών πριν τα εκτελέσει οικολογικά.

Θέλετε δηλαδή τον κυνηγό κλεισμένο μέσα στο σπίτι να του την σβουρήξει από την κλεισούρα να βουτήξει την μπερέτα και να κάνει την γυναίκα του κόσκινο ; Και μετά να καθαρίσει και τα παιδιά και να αυτοκτονήσει ; Αυτό θέλετε ; Εεεεεε ;

27 ΜΙΛΗΣΑΝ:

Masterpcm 30 Αυγούστου 2008 στις 3:34 μ.μ.  

Ως συνήθως, με κάλυψες...

ΠΡΕΖΑ TV 30 Αυγούστου 2008 στις 4:00 μ.μ.  

Θεος οπως παντα!!!!

Ανώνυμος 30 Αυγούστου 2008 στις 4:12 μ.μ.  

Συνέχισε έτσι...!!!!!

Ανώνυμος 6 Σεπτεμβρίου 2008 στις 5:53 μ.μ.  

Υπάρχουν και οι Ρωσσίδες γιά να βγάλουν τα απωθημένα τους τα παιδιά.
Και θα συμφωνήσω με τον πρέζα. Θεός!

kokkinos 6 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:35 μ.μ.  

ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ
ΑΝΤΙ-ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΛΟΜΠΙ ΤΩΝ ΚΥΝΗΓΩΝ
http://save.pblogs.gr/

Δημήτρη εσύ ξεπέρασες και τη δική μας επιχειρηματολογία απέναντι των αγαπητών κυνηγών.
Δεν παίζεσαι!

Ανώνυμος 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 12:32 π.μ.  

ΤΕΛΕΙΟΣ!
Προτείνω να το μοιράζουμε στη διαμαρτυρία στο Σύνταγμα.

ellinida 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:02 π.μ.  

Θαυμάσια επιχειρηματολογία.
Να ελπίσουμε και σε ένα παρτ δύο;

Asshair Stylist 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:21 π.μ.  

Σίγουρα θα υπάρξουν μελλοντικά και άλλα "χτυπήματα" ενάντια στην άγρια αυτή φυλή.

Σας ευχαριστώ γιά τα καλά σας λόγια και εξυπακούεται ότι είμαι μέσα σε κάθε αντικυνηγετική ενέργεια και πρωτοβουλία.

Ανώνυμος 7 Σεπτεμβρίου 2008 στις 6:48 μ.μ.  

Γουστάρωωωω!!!!! Καταπληκτικό!!!!

Ανώνυμος 11 Σεπτεμβρίου 2008 στις 4:04 μ.μ.  

To κείμενο σας είναι καταπληκτικό. Το αναρτώ και στο δικό μου blog "arkouda".
http://yiannas.pblogs.gr/
Ευχαριστώ και να είστε καλά!
yiannas galanou

ΣΚΟΡΠΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ 11 Σεπτεμβρίου 2008 στις 10:44 μ.μ.  

Το χιούμορ σου σκοτώνει λέμε και όχι οι κυνηγοί ! Αυτοί για χόμπι το κάνουν ! χαχαχαχα.....ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ ΡΕ ΦΙΛΕ !

kokkinos 14 Σεπτεμβρίου 2008 στις 12:48 μ.μ.  

http://alectorisgraeca.phpbb24.com/forum/viewtopic.php?t=8&postdays=0&postorder=asc&start=15&sid=25457c554aa38ee3fef14deb513bbc1b


Οι κυνηγοί εξαγριώθηκαν με τις ΚΩΛΟΤΡΙΧΕΣ μετά τη δημοσίευση από εμένα στο save.pblogs.gr

Ανώνυμος 7 Νοεμβρίου 2008 στις 7:27 μ.μ.  

re grapse kanena mithostorima exeis talentos to mpla mpla esu.
are kakomiri. den exeis idea ti tha pei kinigos.
basizese se sigekrimena genonota gia krineis to sinolo. an exeis ligo mualo mporeis na katalabeis oti me 2-3 periptoseis den mporeis na bgaleis geniko simperasma.
esy diladi o oikologos ti tros?skata?
kotes den tros?den tis lupase otan tis sfazoun? xoirino den tros? den to lupase?

Ανώνυμος 7 Νοεμβρίου 2008 στις 7:36 μ.μ.  

Που ζεις εσυ? σε διαμερισμα? γιατι εγω ζω στην φυση. γεννηθηκα εδω.μεγαλωσα εδω.δεν θα ξανα φυγω ποτε. ειναι το χωριο μου
ειναι το σπιτι μου και γυρο γυρο δασος!και ναι ειμαι κυνηγος. και εγω και οι προγονοι μου.ζω στην φυση και ζω απο την φυση!ειμαι 30 εχω τελειωσει οικονομικα στο λονδινο και δουλευω στο κεντρο της πολης αλλα μενω στο χωριο!καθημερινα κανο 120ΚΜ γιατι δεν μπορω να ζησω μακρια απο το δασος.
Εσυ αγαπας πιο πολυ το δασος-σπιτι μου απο εμενα?
πλανάσαι πλάνην οικτρά
Οι οικολόγοι ζουν στις πόλεις και οι κυνηγοί ζουν στην ύπαιθρο.

Ανώνυμος 12 Νοεμβρίου 2008 στις 11:06 μ.μ.  

Και εγω ζω στην υπαιθρο, και κανω 120 χ.λ.μ την ημερα για να παω στην δουλεια μου.Οι προγονοι μου ηταν και εκεινοι κυνηγοι γιατι δεν υπηρχαν ουτε ψυγεια αλλα ουτε και κρεας διαθεσιμο στο κρεοπωλειο.Ετρωγαν φρουτα λαχανικα εποχης,ψωμι απο το δικο τους σταρι, εσφαζαν το γουρουνι τα χριστουγεννα αρνι το πασχα ενδιαμεσα του χρονου καμια κοτα η κουνελι,το κυνηγι ηταν διατροφικο συμπληρωμα λογω αναγκης .Ομως στην εποχη μας δεν μπορω να καταλαβω μερικους ανθρωπους αφου το ψυγειο ειναι γεματο, τα κρεοπωλεια διαθετουν οτι κρεας μπορει να φανταστη κανεις,γιατι πυροβολουν τα καημενα τα πουλακια;γιατι αφανιζουν και τρομαζουν οτι πεταει περπαταει και κολυμπαει.Το κανουν επειδη πεινουν;επειδη ειναι αθλημα των ευγενων;οχι το κανουν απο μια αρχεγονη εσωτερικη αναγκη που δυστυχως οπια μορφωση και αν εχης ειναι πολυ δυσκολο να εχης τον ελεγχο.Εχω γνωριση αρκετους ανθρωπους διαφορετικου μορφωτικου επιπεδου,αρκετοι απο αυτους ειναι κυνηγοι.Οταν τους ρωταω γιατι το κανουν;για σπορ μου απαντουν και οτι στηρηζουν την εθνικη οικονομια αγοραζοντας φυσιγγια οπλα και πληρωνοντας την αδεια.ΔΟΥΛΓΕΡΑΚΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΕΛΟΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΘΕΟΝΤΩΝ ΔΑΣΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΠΥΡΟΣΒΕΣΗΣ

Ανώνυμος 15 Νοεμβρίου 2008 στις 12:47 π.μ.  

Μόνο μία φορά κάποιος άξεστος αντιοικολόγος αγρινιώτης αντέδρασε που μπήκαν στα χωράφια του και τα βοσκοτόπια του και πήρε μιά καραμπίνα και έφαγε πέντε ήρωες οικολόγους κυνηγούς. Πριν ξεψυχήσουν τον ευχαρίστησαν όλοι τους γιά τη μοναδική εμπειρία που τους πρόσφερε να νοιώσουν δηλαδή ότι και ένα πουλάκι την ώρα που τα οικολογικά σκάγια διαπερνούν το σώμα του προσφέροντας του έτσι έναν γλυκό οικολογικό θάνατο.
ΠΟΣΟ ΑΝΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΑΧΡΕΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΚΑΙ ΟΛΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ?Ε? ΓΕΛΑΤΕ ΚΑΙ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΘΑΝΑΤΟ ΑΘΩΩΝ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΙΤΕ ΤΗ ΒΛΑΚΕΙΑ ΣΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΚΥΝΗΓΙΟΥ ?ΟΙ-ΚΩΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΩΡΑΣ.ΑΝΤΕ ΑΓΟΡΑΣΕ ΚΑΝΑ ΜΠΕΡΕΤΙΚΟ ΝΑ ΒΑΨΕΙΣ ΤΟΝ ΤΟΙΧΟ ΣΟΥ ΜΕ ΟΙ-ΚΩΛΟΓΙΚΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΒΛΑΚΕΣ!!!!!!

Νikolas Doulgerakis 15 Νοεμβρίου 2008 στις 6:26 μ.μ.  

Τελικα διαβαζοντας και ακουγοντας,τις αποψεις των κυνηγων,ευκολα καταληγης στο συμπερασμα οτι εχης να κανεις με ατομα του στυλ, κραταω οπλο και γαμω και δερνω.Οι πεντε [αθωοι] στο αγρινιο σε τετοιο στυλ ηταν, ομως οι φονιαδες τους αποδειχθηκαν πιο γαμαω και δερνω ,και αμα λαχη παω και φυλακη να ουμε.Μεχρι στιγμης κανενας κυνηγος δεν με εχη πειση για το αντιθετο.Δεν χρειαζετε πολυ μυαλο για να καταλαβης σε εναν χωρο που ολοενα και μικραινη λογω πυρκαγιων ,γεωργικης εκμεταλευσης και γενικα ανθρωπινων δραστηριοτητων,προσπαθουν να επιβιωσουν καποια πλασματα.Και ερχετε ο καθε συμπλεγματικος με μια τσαντα φυσιγγια και πυροβολει οτι κινειται ενιοτε ντενεκακια μπουκαλια και πινακιδες σημανσεως,διαταρασοντας ετσι σημαντικα την ηρεμια της φυσης.Και ολα αυτα για την αυτοεπιβαιβεωση του στυλ ειμαι και πολυ μαχιμος ρε μαγκα.

Ανώνυμος 16 Νοεμβρίου 2008 στις 12:12 π.μ.  

μαχιμος γινεσαι στο στρατο,αλλα καποιο επιμενουν να παραμεινουν λουληδες.καταλαβες λουλη ?καταλαβα να λες! και πληροφοριακα ο φονιας δεν ηταν κυνηγος ηταν βοσκος οπλοφορος να ουμε.ανεγκεφαλοι,αποκτησατε και αποψη με επιχηρηματα τα κορμια των πεντε,πηγαινε πες τα μπροστα στους δικους τους αυτα οχι εδω μεταξυ μας μεταξα και προσβαλουμε και κανα νεκρο να πουμε, ε? εν κατακλειδη δεν χρειαζεται κανεις κυνηγος να πεισει ατομα τετοιου επιπεδου για το οτιδηποτε,απο τη στιγμη που ισοπεδονται ολλα μονο και μονο για να πεταξει τη πα...ρα του.

Νikolas Doulgerakis 16 Νοεμβρίου 2008 στις 4:37 μ.μ.  

Eπειδη η στρατιωτικη μου εκπαιδευση στις ειδικες δυναμεις το 1982 δεν ηταν αρκετη, για να παψω να ειμαι λουλης,αποφασισα να βγαλω αδεια κυνηγιου.Και για να ανεβασω αρκετα το επιπεδο μου,θα σταματησω καθε εθελοντικη δραστηριοτητα.Πυροσβεση, δασοπροστασια,δενδροφυτευσεις,καθαρισμος ακτων και βυθου,και γενικα θα ειμαι απαθης για το περιβαλλον και τον συνανθρωπο μου.Θα κοιταζω μονο την δουλεια μου και το ατομικο συμφερον,και οταν θα θελω να ικανοποιησω τα αγρια μου ενστικτα θα πηγαινω για κυνηγι.Ετσι θα παψω να ειμαι ανεγκεφαλος, θα ανεβασω το επιπεδο μου,θα υπογραφω ως ανωνυμος δεν θα ειμαι πια λουλης,και θα ειμαι ο δευτερος η τριτος παπαρας που αφησε το σχολιο του στην παρουσα σελιδα

Ανώνυμος 24 Νοεμβρίου 2008 στις 11:48 μ.μ.  

και που κολλανε ολλα αυτα ρε κομαντο που λες ,με τα σχολια για τους νεκρους,για πες μου? ξεφτιλισμενοι!στις καταδρομες,που λες οτι πηγες, εκτος απο την πολεμικη τεχνη διδασκεσαι και τις ηθικες αξιες που διεπουν τη ζωη οπως εντιμοτητα και φιλοτημο πχ αυτα που λειπουν απο τα γραφομενα σου με λιγα λογια.
απο το ΚΕΑΠ(αν σου λεει κατι) τελειωσα το 96 και συνεχιζω.

Νikolas Doulgerakis 25 Νοεμβρίου 2008 στις 9:14 μ.μ.  

Καταλαβαινω την αγανακτηση σου,ομως γιατι επιτιθεσαι με αυτους τους χαρακτηρισμους στα δικα μου σχολια;Ειμαι ο μοναδικος σε αυτην την σελιδα που δεν γελασα και δεν κανω πλακα με τον θανατο των 5 συνανθρωπων μας.Ο θανατος ενος ανθρωπου ειναι κατι θλιβερο, ο θανατος 5 ανθρωπων ειναι μια τραγωδια.Στο παρελθον υπηρξαν θανατοι απο ατυχημα η εκ προθεσεως με κυνηγετικα οπλα οχι ομως σε αυτον τον αριθμο των θυματων.Τι και πως εγινε το φονικο στο αγρινιο δεν ειμαι σε θεση να το γνωριζω εικασιες κανω .Εαν στο σχολιο μου βρισκης οτι εκμεταλευομαι 5 νεκρους για να προβαλω την αντιθεση μου στο κυνηγι,σε διαβεβαιωνω οτι δεν ειχα και δεν εχω τετοια προθεση.Tελος το κεαπ μου λεει πολλα και μπραβο σου που συνεχιζης μακαρι να μπορουσα και εγω

Ανώνυμος 9 Ιανουαρίου 2009 στις 10:22 μ.μ.  

Μακάρι γιά μια στιγμή όλοι αυτοί οι περίφανοι κυνηγοί-φονιάδες να αποκτήσουν 4 πόδια, γούνα και ουρά και να έχουν ένα οπλο πίσω τους να τους κυνηγάει για να καταλάβουν. Αν είναι μάγκες ας πάνε στη ζούγκλα χωρίς όπλο να κυνηγήσουν με τα χέρια και τα δόντια τους οπως κάνουν όλα τα υπόλοιπα σαρκοφάγα όντα σ'αυτόν τον πλανήτη.

Ανώνυμος 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 3:47 μ.μ.  

][ Μπαγάσα από πάνω! τα είπες όλα!... η μάλλον να το πω διαφορετικά. Πόσοι από τους αυτούς θα πήγαιναν γιά κυνήγι αν ήξεραν ότι στο δάσος τους περιμένουν με τα δίκαννα οι λαγοί;...θα έκαναν τους λαγούς οι παληκαράδες!...][

Asshair Stylist 11 Φεβρουαρίου 2009 στις 6:38 μ.μ.  

Ρε ανώνυμε δε σε προλαβαίνουμε ! Τα σχολίασες όλα. Σε λίγο θα τελειώσεις όλα τα ποστ και θα αρχίσεις να σχολιάζεις και τα σχόλια !

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 8:57 π.μ.  

][ Goodmorning Βιτάμ!...αυτός είναι και ο τελικός στόχος μου, να αρχίζω να σχολιάζω τα σχόλια. Κάποια στιγμή θα μείνω μόνος μου και θα αρχίζω να με βρίζω και να με καταγγέλω ως πόρνος, μοιχός, φασίστας, προδότης του έθνους, και δύο αυγά Τουρκίας. Στα τελευταία λεπτά του αγώνα εσύ θα τα πάρεις στο κρανίο θα μου βγάλεις κόκκινη κάρτα και θα με αποβάλεις από το ευλογημένο blog σου...αν κάνεις κάτι τέτοιο, θα αναγκαστώ να αποκαλύψω τον βρωμερό και άθλιο ρόλο σου στο χώρο της διαιτησίας με επιστολές μου στον Καραμάν-αλή ][

Asshair Stylist 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:22 μ.μ.  

Μακρυά από εμένα τέτοιες αντιδημοκρατικές ενέργειες. Εδώ είναι ένα ανοιχτό και δημοκρατικό ιστολόγιο που προάγει το δημόσιο διάλογο.

Μόνο που ρε πούστη μου τον κάνεις μόνος σου αυτο το διάλογο !

Δώσε πάντως ένα όνομα στον εαυτό σου να μη σε φάει το σκοτάδι της ανωνυμίας.

Ανώνυμος 12 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:34 μ.μ.  

][ - Μάλιστα κύριε Διοικητά!
(μπαίνει ο παπάς τώρα στο σκηνικό)
- Βαπτιζομένο εν τω Ιορδάνη ποταμό...και λοιπά, και λοιπά...πρόσχωμεν...ευλογητή έμπνευση να έχουμε και το όνομα αυτού...ARDILES!...Κύριε ελέησον, πως μου ήρθε τώρα αυτό;...NAI! είδη βλέπω την αλλάγή στην ζωή μου. Σαν ανώνυμος θα με έτρωγε το μαύρο σκοτάδι, ενώ τώρα είδα φως ιλαρόν! ][

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP