18/8/08

ΥΜΝΟΣ ΣΤΟ ΜΟΥΣΤΑΚΙ ΤΟΥ ΝΤΕΜΗ


Πριν το δω ήμουν άντρας. Λέω ήμουν διότι όλα άλλαξαν μέσα μου όταν το είδα γιά πρώτη φορά. Γιά το μουστάκι σου Ντέμη μιλώ. Το μουστάκι που ξύπνησε την κοιμωμένη λούγκρα μέσα μου Ντέμη μου.

Σε σκέφτομαι εσέ και το μουστάκι σου ολημερίς και ολονυχτίς Ντέμη μου. Όταν το πρωτοείδα στο εξώφυλλο της SPORTDAY τυχαία έξω από το περίπτερο του Μπαρμπα Βασίλη στη Λούτσα κάτι σκίρτησε μέσα μου. Σε φαντάστηκα να μπαίνεις στο τσαρδί σου και να σαπίζεις στη σφαλιάρα τη Δέσποινα γιατί δε σου είχε έτοιμες τις παντόφλες και το φραπέ, κουρασμένος από το προεδριλίκι και το αντριλίκι.

Σε φαντάστηκα με μπεγλέρι ίσα με του Μάκαρου κι ακόμη μακρύτερο να βροντοχτυπάς τις χάντρες αργά και σταθερά με βλέμα καρφωμένο στο άπειρο στοχαζόμενος και να πίνεις βαρύ γλυκό με τρείς φουσκάλες.

Ντέμη μου. Έσβησες μονοκοντυλιά το Φαίδωνα τον Γεωργίτση. Εξαφάνισες από προσώπου γης τον Μιχάλη τον Γενίτσαρη. Έστειλες γιά χόρτα τον Burt Reynolds. Ξανάθαψες τον Φρέντυ Μέρκιουρι. Ντέμη μου μουστακαλή μου, λεβέντη μου και καραμπουζουκλή μου.

Θέλω να σε συνταντήσω και να με πλακώσεις στις μάπες. Το θέλω Ντέμη μου. Το έχω ανάγκη. Θέλω να με αρχίσεις στις χριστοπαναγίες και τα καντήλια. Θέλω να με πιάσεις από το μαλλί και να μου κολλήσεις τη μούρη στο χώμα. Θέλω να σε παίξω ένα τάβλι και μιά κολιτσίνα. Θέλω να σε δώ να πίνεις ούζα και να ρουφάς τον τσίρο από την οδοντογλυφίδα Ντέμη μου. Να τρως την ελιά την ξυδάτη και να φτύνεις το κουκούτσι στο πάτωμα. Θέλω να σε δω να αμολάς ροχάλες και να κλάνεις. Διότι δεν μπορεί άντρας με τέτοιο μουστάκι πρέπει να κλάνει συνέχεια και βροντερά.

Πάω να κάνω χαλάουα ...

4 ΜΙΛΗΣΑΝ:

philos 18 Αυγούστου 2008 στις 9:25 μ.μ.  

Με έπεισες... παω και γω να δανειστώ το κερί της γυναίκας μου!

Ανώνυμος 19 Αυγούστου 2008 στις 4:48 μ.μ.  

Γιατί φίλε πικραίνεις τον κόσμο μεσημεριάτικα, που απο την ώρα ειδικά που έμαθα οτι η Βανδή τρακαρε το πανάκριβο Καγιέν της και έκανε 7 ράμματα, δεν μπορώ να κλείσω μάτι και παρακολουθουσα με αγωνία τα μεσημεριανά και τις απευθείας συνδέσεις να μάθω τι έγινε;;;

Να'ναι καλά η γυναίκα βέβαια, αλλά να δειχναν την κάθε ευαισθησια και για την γενοκτονια που υφίσταται η Ελλάδα στην άσφαλτο, καλά θα ήταν....

Unknown 19 Αυγούστου 2008 στις 7:44 μ.μ.  

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ντροπή για έναν καταξιωμένο Ολυμπιονίκη, όπως η Φανή Χαλκιά, να πιάνεται ντοπαρισμένη, όχι για τον εαυτό της, αλλά για την Ελλάδα, την οποία εκπροσωπεί και την οποία ντρόπιασε. Θα ήταν καλύτερα να είχε μείνει στην Ελλάδα. Δεν έχει το δικαίωμα να βουτά στο βούρκο το όνομα της χώρας. Είναι δικαίωμά σου να αυτοκτονήσεις, αλλά όχι να δολοφονήσεις τη χώρα σου

Δήλωσε ο κ. Μίνωας Κυριακού.

Μετά της δηλώσεις του Μίνωας Κυριακού για την

Φανή Χαλκιά, προβληματίστηκα πραγματικά για το μέλλον της χώρας και κατάλαβα ότι σκεφτόμαστε εντελώς λάθος η μεγαλύτερη ντροπή για την Ελλάδα όχι δεν είναι τα σκάνδαλα,

δεν είναι η διαφθορά του πολιτικού κόσμου ,όχι δεν είναι η έλλειψη παιδείας ,δεν είναι ο πολιτισμός της διπλοπενιάς

και του γαρίφαλου, όχι δεν είναι η κρατική αδιαφορία προς του συνταξιούχους τους νέους και γενικά προς όλους τους πολίτες. Είναι όταν ένα νέο κορίτσι μπαίνει μέσα σε ένα σάπιο

αθλητικό σύστημα σε μια κοινωνία που ντοπάρει τους πάντες χωρίς ενοχές στο βωμό της πρωτιάς και της επιτυχίας και όταν κάποιος φανεί ότι ντοπάρεται ως άλλος Πόντιος Πιλάτος

Nίπτει τας χείρας της.

Είναι δικαίωμά σου να αυτοκτονήσεις, αλλά όχι να δολοφονήσεις τη χώρα σου δήλωσε επίσης ο κ. Μίνωας Κυριακού .

Το ίδιο όμως δεν θα έπρεπε να πούμε και εμείς προς αυτούς που μας κυβερνούν τόσα χρόνια

Ανώνυμος 10 Φεβρουαρίου 2009 στις 2:34 μ.μ.  

][ Ποτέ δεν ειναι αργά γιά να μάθει ο κόσμος την αλήθεια. Άνοιξαν τα αρχεία ατου Φόρεϊν όφις και της Στάζι και αποκαλύφθηκε το μεγάλο μυστικό! Το μουστάκι του Ντέμη είναι ψεύτικο, είναι μαϊμουδίσιο και συγκεκριμένα είναι από φώκια. Ο Ντέμης στην φώτο που βλέπουμε κάνει τον κατάσκοπο σε αναζήτησει νέων ταλέντων. Αλλά είναι τόσο μπουνταλάς που πηγαίνει μόνο στα παιχνίδια της ΑΕΚ, με αποτέλεσμα οι τελευταίες του εισηγήσεις να περιλαμβάνουν τους Παραπραστανίτη, Αρδίζογλου και Θωμά Μαύρο...μαύρη είν΄ η νύχτα στα βουνά, στους κάμπους πέφτει χιόοονι!...][

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP