18/6/08

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΤΑ BLOGS PRESS-GR ΚΑΙ BOLLYWOOD GREECE ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ


Ευχαριστώ το press-gr γιά το"σπρώξιμο" του καθώς και το bollywood greece γιά την αναδημοσίευση του θέματος ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ : ΤΟ ΠΡΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΧΑΤΖΗΓΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ BLOGS.

Τιμή μου και καμάρι μου !

3 ΜΙΛΗΣΑΝ:

mikros fokion 18 Ιουνίου 2008 στις 11:30 μ.μ.  

dimitrie επεσα πανω στο μπλογκ σου μετα την ευγενικη προσφορα του press-gr και ειπα να βαλω και εγω ενα λιθαρακι για να ταισεις τα παιδακια σου...
καλο βραδυ!

mikros fokion 18 Ιουνίου 2008 στις 11:32 μ.μ.  

υγ: απο τις μιζες σου περισσεψε κανενα ψυγειακι ή τα έστειλες ολα στο εξωτερικο;

Asshair Stylist 19 Ιουνίου 2008 στις 7:33 μ.μ.  

Μικρέ Φωκίωνα σε ευχαριστώ. Όσο γιά SIEMENS εγώ τους ζήταγα ασύρματο τηλέφωνο κι αυτοί οι μαλάκες μου έδιναν μετρητά 10.000.000 μάρκα. Τι να τα κάνω ;

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP