7/6/08

ΦΕΥΓΕΙ ΑΠΟ ΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ Ο ΚΟΥΓΙΑΣ


Από zougla.gr :
Το είπε και το έκανε. Ο Αλέξης Κούγιας πούλησε στον κ. Χριστοβασίλη τις μετοχές του ΠΑΣ Γιάννενα, μετά από προφορική συμφωνία και πλέον μένουν μόνο τα τυπικά για ν' αλλάξει η διοίκηση στον 'Αγιαξ της Ηπείρου. Ο γνωστός ποινικολόγος παραχώρησε συνέντευξη Τύπου για το θέμα στην οποία ανέφερε:
''Ήταν αμετάκλητη η απόφασή μου να πουλήσω. Αποφάσισα και ήρθα σε συμφωνία με τον κ. Χριστοβασίλη, έστω κι αν μου έδωσε λιγότερα χρήματα απ' ότι ζητούσα. Δεν ήθελα να του πουλήσω τις μετοχές μου, γιατί μας στέρησε την άνοδο δύο φορές, λειτουργώντας με υπόγειες διαδρομές. Πέρυσι με τους πέντε βαθμούς, που μας έκοψε και φέτος χάνοντας από τον Πανθρακικό. Ήταν, όμως, ειλικρινής και μου είπε τι εκβιασμούς δέχτηκε και ποιοι παίκτες είχαν μειωμένη απόδοση.
Είναι εξαιρετικός επιχειρηματίας, έχει υγιείς επιχειρήσεις. Δεν υπογράψαμε, απλά δόθηκαν τα χέρια. Τον διευκόλυνα να πληρώσει σε τρία χρόνια. Εμένα ο ΠΑΣ Γιάννινα μου κόστισε 2.700.000 ευρώ, αλλά η ποδοσφαιρική του αξία είναι πολύ μεγαλύτερη''.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΚΩΛΟΤΡΙΧΩΝ :
Ο γνωστός ... Κούγιας ! "Εξαιρετικός επιχειρηματίας" αλλά λιγάκι ... λαμόγιο ! Αλήθεια που τα βρήκε ο τοπμοντελοπνίχτης τα 2.700 ;;; Μήπως είχε δίκιο η Βατίδου που του ζήταγε τον ουρανό με τ' άστρα γιά διατροφή ;

  © Blogger template 'Morning Drink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP